Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
DJ en Doerak schreef:Ingeschreven bij de kamer van koophandel. Blij!
Leuk! Wat ga je doen?

Mijn geluksmomentje was horen dat we (ik en klasgenoot) voor ons pws rond de 8 hebben en dat we het nog wat hoger kunnen krijgen door nog iets praktisch te doen. :D
Door DJ_Doerak_Tucker
Thessa en Shanti schreef:Leuk! Wat ga je doen?

Mijn geluksmomentje was horen dat we (ik en klasgenoot) voor ons pws rond de 8 hebben en dat we het nog wat hoger kunnen krijgen door nog iets praktisch te doen. :D
Ik ga dit jaar mijn eigen praktijk klassieke homeopathie voor dieren starten :D , eerst nog even afstuderen ;-) maar dat komt wel goed.

En wat een super cijfer, geweldig!
Door Shanti en co
DJ en Doerak schreef:Ik ga dit jaar mijn eigen praktijk klassieke homeopathie voor dieren starten :D , eerst nog even afstuderen ;-) maar dat komt wel goed.

En wat een super cijfer, geweldig!
Succes!
En bedankt, wij zijn er ook erg blij mee. Dat kan ook weer van het lijstje om het eindexamen te halen.
Door dinky89
Vandaag weer heerlijk weer na de druilerige dag van gisteren :D
Laten maar even buiten beschouwing dat ik natuurlijk gisteren vrij was en vandaag aan het werk ::)
Zo maar even lunchwandeling door het park maken :)
Door Ruby/Billy
Dat een cliënt (waar ik in moest vallen door ziekte) heel gelukkig zei "mijn huisje is weer zo schoon dat ik me eindelijk weer thuis voel in huis" en dat ik best vaker in mag komen vallen als haar vaste hulp ziek is.
Door zit soort momentjes weet ik weer waarom ik voor dit werk heb gekozen.
Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:Angsthaas Sokjes die niet meer bang is voor Lupi. Lupi die niet op- of omkijkt wanneer een van de katten langsloopt. Een hele opluchting, die wederzijdse acceptatie!
Dat is inderdaad iets om heel gelukkig van te worden! Wat fijn dat het zo snel al zo goed gaat. :)

Mijn geluksmomentjes waren gewoon even knuffelen met Shanti en Boeke en heerlijk in de zon terug naar huis fietsen.
Door smulpaap
Allemaal weer vitamine- zon opgedaan . Zaterdag krijgen we weer bakken sop als ik de weerman mag geloven
Pretletter had sinds tijden weer eens een ""schat "" gevonden . Hondje blij ... butler blij :biggrin2:
Een irritant plukje haar zelf weggeknipt . Ik wordt kriegel van haren die in mijn ogen komen
De rest van de haardos kan nog even wachten
En nu net even lekker pups bekeken :biggrin2: Het blijft bij kijken , maar van al die plaatjes wordt je al blij :D :-*
Door Els&Flow
Vandaag een ontzettend modderige,drassige, heerlijke, metjeneusindezon, uitlaatservice-vrije wandeling gemaakt in Delft. Flow en ik hebben ervan genoten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door