Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :

:smitten:
Is dit een nieuwe prijsvraag?? Zoek de vogel?? :biggrin2: :biggrin2:

Wat kan ik winnen?? :biggrin2: :biggrin2:

Nou dacht ik toch bijna dat het weer tijd is om m'n ogen te laten nameten...
Laatst gewijzigd door BusKay op di 26 jan 2016, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
Regen, wind, modder. Toch gaan steppen. Met Shad onderweg: 7 reeen gezien, en een konijn en een uil. De eerste ree sprong zowat over Shadow heen en ik moest echt remmen. Mijn knappe knul liep gewoon door over het pad!

Toen met Spot op stap en die had er zo'n zin in dat we de ronde wat langer konden maken. Kijk mijn kerel gaan; https://instagram.com/p/BBBHiefqwde/. (Dat waggelkontje hoort bij hem, meneer de langpoothusky, maar iig is het weer symmetrisch en soepel..)
Door BusKay
hannabelgje schreef:Ik had op mijn eind evaluatie van Frans 88%. Op naar het volgende semester.
Aardige man... die Frans :cool: :cool:
Anne in Duitsland schreef:- Moeke die een heel eendagskuiken heeft opgegeten!

- Lupi die de katten met rust laat. Ben ik echt heel blij mee!
Fijn dat Moeke beter eet en met de boxer dame komt het ook helemaal goed als ik zo de berichten lees.Afbeelding

Mijn geluksmomentje is toch wel iedere morgen Charlie die door het bos aan het racen is en met andere honden speelt. Weer of geen weer, hij heeft het naar zijn zin.
Door Lizzy
Syrae schreef:taart op tijd af ondanks smeltende chocomouse! *zucht van verlichting *

Mannetje word alweer 2 :cry2: wat gaat de tijd snel!

Afbeelding
Oh leuk!!! (de taart).
En van harte gefeliciteerd met je mannetje :-*

Nog even en hij wil een scooter :biggrin2:
Door Syrae
Lizzy schreef:Oh leuk!!! (de taart).
En van harte gefeliciteerd met je mannetje :-*

Nog even en hij wil een scooter :biggrin2:

Hopelijk volgt hij z'n moeder en vraagt een ligfiets omdat die brommers zoveel lawaai maken :biggrin2: z'n vader had helaas een puchje dus t zal wel zoiets worden ;)

De oudste word volgende maand 4, die ben ik straks echt kwijt :(
Door Kaela
Met Oscar naar het weggetje geweest. Het gaat echt heel goed op de achterbank! Hij vindt het nog wel spannend, maar veel minder als in de achterbak. Dit komt wel goed! En wat is het dan dubbelop fijn uitwaaien!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door