Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door constance.blokzijl
zurca schreef: Ik heb een filmpje, gemaakt met gsm, van een vos. Die liep langs de weg, auto stil gezet en hij bleef onze richting oplopen. Toen kwamen er vanaf de andere kant fietsers aan....
Het is een leuk filmpje maar ik ga 'm niet online zetten...wat ik allemaal uitkraai terwijl ik film, wel allemaal in fluisterstand want stel je voor dat de vos mij zou horen...vanuit de auto... :P :biggrin2: :-[ ;D
Zo'n filmpje heb ik ook, was in het Zwarte Woud, hebben wij voor het eerst een echte levende vos gezien. Manlief ging net zo hard uit zijn panty Afbeelding dat is een filmpje wat never nooit online komt! Ik begrijp Lizzy's geluksmomentje dus ook wel!
Door Lizzy
Kijk, met zurca en constance.blokzijl: daar kan ik tenminste mee praten! Jullie zijn lief!!

En zurca, ik wil het filmpje wel graag zien :angel2:. Nadat je die van mij hebt gezien durf je nu toch wel? :biggrin2:
Door MarijeEnBoomer
Angelique schreef:Precies! Schept ook meteen een band hé, dat samen zoeken naar wat er nou zo mooi is :biggrin2:
Beetje jammer dat het een vogel blijkt te zijn! Misschien willen Pip en Kat wel door de sloot heen om het vogeltje van dichtbij bekijken :biggrin2:
Door eelke
zurca schreef:Ik heb een filmpje, gemaakt met gsm, van een vos. Die liep langs de weg, auto stil gezet en hij bleef onze richting oplopen. Toen kwamen er vanaf de andere kant fietsers aan....
Het is een leuk filmpje maar ik ga 'm niet online zetten...wat ik allemaal uitkraai terwijl ik film, wel allemaal in fluisterstand want stel je voor dat de vos mij zou horen...vanuit de auto... :P :biggrin2: :-[ ;D

Nou ik ben wel in geïnteresseerd hoor! :biggrin2:
Lizzy schreef:

Ja precies. Twee keer in 1 topic in de zaik genomen dus echt een geluksmomentje kan ik dat niet noemen >:(
Tssssk. Ik vind de film helemaal niet klöte. Zoek maar ergens in al mijn berichten ( ::) :-[ ) terug, ik heb het eerder gezegd, dat ik het juist zo leuk vind, dat wat je er allemaal bij verteld.

Tjonge jonge, doe ik eens aardig :-\ ;)
Door Angelique
eelke schreef:Nou ik ben wel in geïnteresseerd hoor! :biggrin2:

Tssssk. Ik vind de film helemaal niet klöte. Zoek maar ergens in al mijn berichten ( ::) :-[ ) terug, ik heb het eerder gezegd, dat ik het juist zo leuk vind, dat wat je er allemaal bij verteld.

Tjonge jonge, doe ik eens aardig :-\ ;)

Aardig zijn is zooo 3 maanden geleden :biggrin2:
Door Angelique
MarijeEnBoomer schreef:Beetje jammer dat het een vogel blijkt te zijn! Misschien willen Pip en Kat wel door de sloot heen om het vogeltje van dichtbij bekijken :biggrin2:

Die denken...hé een blauwe limlolly :biggrin2:
Door Lizzy
eelke schreef:Nou ik ben wel in geïnteresseerd hoor! :biggrin2:

Tjonge jonge, doe ik eens aardig
:-\ ;)
Ja ja, daar trappen we niet in Eelke!
Door Shanti en co
Wat een filmpje van een ijsvogel wel niet los kan maken. ;D

Mijn geluksmomentje, ik hoefde niet 2x naar de bovenste verdieping op school met de trap maar kon met de lift. :cool: (oke, dat het vanwege mijn verstuikte enkel is is misschien wat minder leuk ::) )
Door MarijeEnBoomer
M'n geluksmomentje van vandaag:
Met de vaste oppas :biggrin2: gewandeld op het strand waarna zij de honden uit de auto pakte en naar haar huis liep. M'n lieve B huppelde echt met d'r mee ( of was het met het zakje gedroogde runderlip ?) Zo fijn om ze zo achter te kunnen laten terwijl ik centjes verdien zodat ze weer lekker kunnen eten enzo!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door