Angelique schreef:Nee, dat was wel duidelijk. Gelukkig wist ik al dat ik naar een vogel moest zoeken...een blauwe, wel te verstaanZo helpen we elkaar

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Nee, dat was wel duidelijk. Gelukkig wist ik al dat ik naar een vogel moest zoeken...een blauwe, wel te verstaanZo helpen we elkaar
MarijeEnBoomer schreef:Zo helpen we elkaar
zurca schreef: Ik heb een filmpje, gemaakt met gsm, van een vos. Die liep langs de weg, auto stil gezet en hij bleef onze richting oplopen. Toen kwamen er vanaf de andere kant fietsers aan....Zo'n filmpje heb ik ook, was in het Zwarte Woud, hebben wij voor het eerst een echte levende vos gezien. Manlief ging net zo hard uit zijn panty
Het is een leuk filmpje maar ik ga 'm niet online zetten...wat ik allemaal uitkraai terwijl ik film, wel allemaal in fluisterstand want stel je voor dat de vos mij zou horen...vanuit de auto...![]()
![]()
![]()
Angelique schreef:Precies! Schept ook meteen een band hé, dat samen zoeken naar wat er nou zo mooi isBeetje jammer dat het een vogel blijkt te zijn! Misschien willen Pip en Kat wel door de sloot heen om het vogeltje van dichtbij bekijken
zurca schreef:Ik heb een filmpje, gemaakt met gsm, van een vos. Die liep langs de weg, auto stil gezet en hij bleef onze richting oplopen. Toen kwamen er vanaf de andere kant fietsers aan....
Het is een leuk filmpje maar ik ga 'm niet online zetten...wat ik allemaal uitkraai terwijl ik film, wel allemaal in fluisterstand want stel je voor dat de vos mij zou horen...vanuit de auto...![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef:Tssssk. Ik vind de film helemaal niet klöte. Zoek maar ergens in al mijn berichten (
Ja precies. Twee keer in 1 topic in de zaik genomen dus echt een geluksmomentje kan ik dat niet noemen
eelke schreef:Nou ik ben wel in geïnteresseerd hoor!![]()
Tssssk. Ik vind de film helemaal niet klöte. Zoek maar ergens in al mijn berichten (![]()
) terug, ik heb het eerder gezegd, dat ik het juist zo leuk vind, dat wat je er allemaal bij verteld.
Tjonge jonge, doe ik eens aardig![]()
MarijeEnBoomer schreef:Beetje jammer dat het een vogel blijkt te zijn! Misschien willen Pip en Kat wel door de sloot heen om het vogeltje van dichtbij bekijken
eelke schreef:Nou ik ben wel in geïnteresseerd hoor!Ja ja, daar trappen we niet in Eelke!![]()
Tssssk. Ik vind de film helemaal niet klöte. Zoek maar ergens in al mijn berichten (![]()
) terug, ik heb het eerder gezegd, dat ik het juist zo leuk vind, dat wat je er allemaal bij verteld.
Tjonge jonge, doe ik eens aardig![]()