Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
eelke schreef:Nou enthousiasme is heel gezond hoor, zolang je er niet in blijft! :biggrin2:
Hiermee maak je het echt niet goed hoor >:(

Je moet het geluid ook niet aanzetten! ::)
Door Lizzy
Angelique schreef:Wildlife cameravrouw

[ ] geschikt
[x] ongeschikt

Ben blij dat ik blij wordt van ganzen en zwanen, die zijn wat makkelijker voor de lens te mikken :biggrin2:

Lekker weer >:( . Ik sta daar wel met m'n telefoontje te filmen he! Niks vette apparatuur van een echte wildlife cameravrouw!
Door eelke
Lizzy schreef:Hiermee maak je het echt niet goed hoor >:(

Tuurlijk wel! Dat maakt het juist zo leuk!

Wat wil je nou? Zegt Angelique dat je ongeschikt bent, ist niet goed, vergelijk ik je met een wildlife reporter, ist ook niet goed!
Door Anne in Zweden
- Lupi die al een paar heuse barfkeuteltjes produceerde tijdens de wandeling daarnet.

- Lupi die Max en Laika uitdaagt om te spelen. Na minder dan twee dagen al! Word ik helemaal heppie van! :D
Door Anne in Zweden
Nóg een geluksmomentje: Moeke's nierwaarden zijn een stuk beter dan vorige week!

Minder gelukkig momentje: bij thuiskomst trof ik Lupi buiten de bench aan. Gezien het feit dat de deur naar binnen was opengeklapt, vermoed ik dat ene meneer Scotch hulp van buitenaf heeft verleend. Hij zat tenminste met een heel schuldige ik-ben-onschuldig-blik buiten te kijken, op veilige afstand van vrouwtjes boze oog. >:(
Door Angelique
Lizzy schreef:Lekker weer >:( . Ik sta daar wel met m'n telefoontje te filmen he! Niks vette apparatuur van een echte wildlife cameravrouw!
Nee, dat was wel duidelijk. Gelukkig wist ik al dat ik naar een vogel moest zoeken...een blauwe, wel te verstaan :biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef:Nóg een geluksmomentje: Moeke's nierwaarden zijn een stuk beter dan vorige week!

Minder gelukkig momentje: bij thuiskomst trof ik Lupi buiten de bench aan. Gezien het feit dat de deur naar binnen was opengeklapt, vermoed ik dat ene meneer Scotch hulp van buitenaf heeft verleend. Hij zat tenminste met een heel schuldige ik-ben-onschuldig-blik buiten te kijken, op veilige afstand van vrouwtjes boze oog. >:(
Sorry Anne, moet hier toch wel om lachen :biggrin2:

Fijn dat Moeks nierwaarden verbeterd zijn :-*
Door Angelique
eelke schreef:Tuurlijk wel! Dat maakt het juist zo leuk!

Wat wil je nou? Zegt Angelique dat je ongeschikt bent, ist niet goed, vergelijk ik je met een wildlife reporter, ist ook niet goed!
Ze weet zelf ook wel dat de film klöte is, dus als jij haar dan neerzet als wildlife reporter, weet ze ook dat je haar in de zaik neemt :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Ze weet zelf ook wel dat de film klöte is, dus als jij haar dan neerzet als wildlife reporter, weet ze ook dat je haar in de zaik neemt :biggrin2:

Ja precies. Twee keer in 1 topic in de zaik genomen dus echt een geluksmomentje kan ik dat niet noemen >:(
Door zurca
Lizzy schreef:
Ik heb een filmpje, gemaakt met gsm, van een vos. Die liep langs de weg, auto stil gezet en hij bleef onze richting oplopen. Toen kwamen er vanaf de andere kant fietsers aan....
Het is een leuk filmpje maar ik ga 'm niet online zetten...wat ik allemaal uitkraai terwijl ik film, wel allemaal in fluisterstand want stel je voor dat de vos mij zou horen...vanuit de auto... :P :biggrin2: :-[ ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door