Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :Ik heb het ijsvogeltje gezien en een klein beetje duizelig geworden

Ik vind het wel bijzonder hoor! Zo mooi vogeltje!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :Ik heb het ijsvogeltje gezien en een klein beetje duizelig geworden
Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :
MarijeEnBoomer schreef:Maar Marije, het is geen gewone vogel! Het is een ijsvogelik moet er om lachen! Ik denk gewoon: oh vogel
en jij gaat helemaal uit je panty hoe mooi hij is
MarijeEnBoomer schreef:Rectificatie :Natuurbarbaar
Oh blauwe vogel
Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :Wildlife cameravrouw
MarijeEnBoomer schreef:Doet mij denken aan toen wij (vriendlief en ik) een vliegend hert tegen kwamen tijdens een wandeling. Ik helemaal uit m'n dak, het was nog een mannetje ook en die hebben een "gewei".ik moet er om lachen! Ik denk gewoon: oh vogel
en jij gaat helemaal uit je panty hoe mooi hij is
zurca schreef:Doet mij denken aan toen wij (vriendlief en ik) een vliegend hert tegen kwamen tijdens een wandeling. Ik helemaal uit m'n dak, het was nog een mannetje ook en die hebben een "gewei".
Vriend was al doorgelopen dus ik riep hem terug; "kom nou kijken..kijk dan wat hier zit...jeeee kijk dan!! " Komt tie terug; "ohw...een tor... moet je daar nou zo blij van worden"![]()
![]()
Dus Lizzy, ik begrijp je he-le-maal....dit is niet "een vogeltje", dit is een IJSvogeltje....
Anne in Duitsland schreef:Ikke toen; "Een tor?! EEN TORRRR?!!! Man dit is een vliegend hert jaaaa!!!... een tor..tssss"![]()
![]()
Lekker droog!
Lil schreef:O echt? Wow dat dat tegenwoordig mogelijk is! Ik had in mijn voet 6 hechtingen en een drukverband voor 5 dagen en in mijn decolleté 30 hechtingen (onderhuids door plastisch chirurg want wilde niet dat de dermatoloog op die plek zo'n lelijke ritsluiting zou maken). Dus als je meer wilt vertellen... Er is weer eentje aan het klieren stel dat die er uit moet dan ben ik wel benieuwd naar de methode zonder hechten.
eelke schreef:Sorry Lizzy, maar ik moet, afgezien van het respectloze naar de beestjes toe, toch een beetje aan Freek Vonk denkenJij moet zo lekker doorgaan![]()
Lizzy schreef:Jij moet zo lekker doorgaan![]()
![]()