Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Lil schreef:Oeps... Dat is maar 3,5 uur hihi
Hihi dan kan je beter thuisblijven want eer je hier in het noorden bent is de zon al onder gegaan ;D
Door constance.blokzijl
Gewoon heelhuids en zonder ongelukken in Oostenrijk aan gekomen!
Na alle enge ongelukken die wij gezien hebben onderweg, o.a. auto over de kop, vrachtwagen geschaart en daarbij een auto in de vangrail heeft gedrukt. Is dit wel mijn geluksmoment van vandaag!
Door Angelique
Naar de Ikea geweest en westerse toestanden meegemaakt. Nog net binnen het half uur een parkeerplaats gevonden. Wat een geluksmoment voor iedereen die ik in staat was van de sokken te rijden. ::) :biggrin2:
Door Anne in Zweden
constance.blokzijl schreef:Gewoon heelhuids en zonder ongelukken in Oostenrijk aan gekomen!
Na alle enge ongelukken die wij gezien hebben onderweg, o.a. auto over de kop, vrachtwagen geschaart en daarbij een auto in de vangrail heeft gedrukt. Is dit wel mijn geluksmoment van vandaag!
Poeh, moedig van je! Het was inderdaad een drama op de Duitse wegen gisteravond en vandaag. Nu maar lekker genieten met een wijntje erbij, en een knapperend haardvuur!
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Het onderschrift van Anne in D. :smitten:
Ze laten alvast ruimte over om Lupi in te fotosjoppen ;D

Ja, whahaha, ze past er precies tussen inderdaad! ;D Dan hoop ik dat Lupi goed kan fotoshoppen, want als vrouwtje dat moet doen... :-X :biggrin2:
Door Borke
Heerlijk samen genoten van mijn herwonnen vrijheid, nu mijn studie is afgerond.
Gezellig gelunched samen en ik heb mijzelf mijn langbeloofde cadeau gegeven: een nieuwe IPad2 met los toetsenbord (met dank aan de tips en reviews van BP).
Wat ben ik blij met mijn nieuwe speeltje en in de uitverkoop nog een heerlijk warm 'woonvest' gevonden.
Wat een fijne dag!

Als jullie dag maar half zo leuk was, dan hadden jullie een topdag :-*
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:Bericht van het gastgezin waar Lupi nog verblijft: ze heeft op alle Middellandsezeeziektes (leishmaniose etc.) negatief getest!
Fijn!!!

Anne in Duitsland schreef: Ander geluksmomentje: Laika die weer perfect als bliksemafleider fungeerde voor een niet-luisterende hond die met de auto werd uitgelaten. Het was een ridgeback-teefje, dus het zou ook wel goed zijn afgelopen als ze wel naar de (aangelijnde) reuen was gerend, maar onze Laika (die altijd losloopt) kan inmiddels heel goed de aandacht op zich richten en spelenderwijs de angel uit de situatie halen. Trots op m'n lefgozerinnetje!
Is dat die hond die we toen ook zagen en waarvan je vertelde dat hij altijd achter de auto aan moest lopen, toen ik afgelopen jaar met de hondenronde meeging??
Door Mowgli
Borke schreef:Goede deal Eelke en lekker warm flanel op bed!

Vandaag 4 maanden studie sociale wetgeving afgesloten, ik ben er helemaal klaar mee! Het was interessant, zinvol, maar bijzonder pittig en taai. Na 38 jaar weer geleerd voor een examen, dat ging vroeger toch makkelijker toen ik HBO examen deed :D

Nu niet meer iedere vrije vrijdag, zaterdag en zondag op de beste tijd van de dag aan de studie, maargewoon weer leuke dingen doen.
Trots dat ik het heb afgerond en nu maar duimen dat ik de examens ook heb gehaald.
Nog 4 weken wachten en dan weet ik het :biggrin2:
Wouw! Knap hoor! Fijn dat je het nu achter de rug hebt. Ik duim uiteraard dat je het examen gehaald hebt :-*
Door hannabelgje
Vandaag weer van mijn neefje genoten, hij kan inmiddels veel dierengeluiden na doen en dat is heel erg schattig, vooral hoe doet de ezel, die doet A i dan kunnen ze me telkens van de vloer oprapen

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Lizzy
Ik zit hier aan een lekker kopje koffie uit mijn Bialetti. Zalig. Heb ik gisteren moeten missen dus is nu dubbeldikgenieten. Op de achtergrond rausen mijn hondjes over de bank, ze zijn aan het spelen. Geluksmoment nummer 2.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door