Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Anne in Duitsland schreef:
Ben je al geweest? Heb je er een goed gevoel bij?
Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.
hannabelgje schreef:Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.
Zo is dat. Vertrouwen hebben, dat 2016 een goed jaar wordt voor je! :-*
Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve! :biggrin2: Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.

Afbeelding
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve! :biggrin2: Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.

Afbeelding
Leuk leuk leuk! En Lupi is ook leuk!!! AfbeeldingAfbeelding
Door Radja
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve! :biggrin2: Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.

Afbeelding

Aaaaaaaaaah! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: wat een guppy!
We maken er wel wat moois van, hoor! Ik heb vandaag op de FB-site van de stichting gekeken, als je ziet wat voor gratenpakhuizen daartussen zaten, en wat een statige boxers dat ondanks alles geworden zijn; komt echt wel goed met Lupi! Er wordt morgen al 28 kilo beginnersbot voor d'r afgeleverd hier, dus het begin is er. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door