Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Bedankt iedereen. We wachten af wat het gaat worden. Expect the worst and hope for the best maar weer.Ben je al geweest? Heb je er een goed gevoel bij?
Anne in Duitsland schreef:Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.
Ben je al geweest? Heb je er een goed gevoel bij?
hannabelgje schreef:Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.Zo is dat. Vertrouwen hebben, dat 2016 een goed jaar wordt voor je!
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!Leuk leuk leuk! En Lupi is ook leuk!!!Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.
Angelique schreef:Ach gosjie, wat een zielig kijkend humpie.+1 en er mogen ook echt wat spekjes bij hoor. Spannend Anne!!
Kaela schreef:Oh jeetje Anne, daar valt nog wel wat eer aan te behalen! Wat een droppie, die heeft maar mooi mazzel dat ze bij jullie mag komen wonen!Nou zeg dat wel!!!