Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pearlsofpassion schreef:Ik heb nu heel dit topic doorgelezen en ik denk niet dat het erbij staat.
Maakt niet uit als je iets meld wat er al staat! Als er meerdere mensen hetzelfde melden dan weet ik dat er ook meer vraag naar is. :)

pearlsofpassion schreef:Vroeger had je bovenaan een knop met ongelezen berichten en dan kreeg ik een overzicht van alle berichten waar ik in gereageerd had waar er nieuwe eacties op waren. Is er nu ook zo'n knop?

Als ik op de knop met horizontale streepjes druk en daarin op ongelezen berichten, krijg ik alle nieuwe berichten te zien, ook uit topics die ik niet gelezen heb,noch in gereageerd.
Klopt, die zit niet standaard in dit forum. Ik heb het op mijn lijst gezet want volgens mij is dat niet zo heel moeilijk om te maken.

pearlsofpassion schreef: Notificaties werkt ook niet helemaal hetzelfde want ze blijven staan als je ze geopend hebt waardoor ik nog steeds het overzicht of ik alles gelezen heb, kwijt ben.
Notificaties worden niet automatisch als gelezen gemarkeerd als je ze alleen leest in dat kleine overzichtje bovenaan de pagina. Je moet dan of op het vinkje klikken dat rechts van de notificatie staat of je moet op de notificatie zelf klikken om die te openen. Dan is het gemarkeerd als gelezen en komt het niet meer in je overzicht voor. Je kan ook klikken op Markeer alles als gelezen.
pearlsofpassion schreef: En dan nog iets kleins. Vroeger zag je in het forumoverzicht in welke fora een reactie was geplaatst sinds ik het de laatste keer geopend had. Stond onderstreept of vet of zo, ik weet het niet meer precies. Nu blijft de bal bruin zolang er een topic in het forum staat dat ik niet geopend heb,ookal is er niets veranderd sinds de laatste keer dat ik dat forum opende. Het is toch niet de bedoeling dat je elk topic moet openen om daarna in een oogopslag te kunnen zien of er iets bij gekomen is?
Daar ben ik al mee bezig, want Anne in Duitsland heeft ook al zoiets gemeld. Op het nieuwe forum zijn er twee begrippen: Nieuwe Berichten en Ongelezen Berichten. Nieuwe Berichten zijn berichten die geplaatst zijn nadat je voor het laatst op het forum was. Ongelezen Berichten zijn berichten die je nog niet gelezen hebt, ook al zijn die niet nieuw.

Het maakt het nog meer verwarrend doordat je op het oude forum ook Nieuwe Berichten had, maar dat zijn hetzelfde als wat nu Ongelezen Berichten heet. Dat was niet onderstreept of vet, maar er stond een klein blauw knopje naast met de tekst "new". Dus zo:

Afbeelding

Jammer genoeg zijn Nieuwe Berichten de standaard op het nieuwe forum in overzichten terwijl iedereen Ongelezen Berichten gewend is. Ik moet dat dus overal omzetten. Ik heb dat nog niet gedaan omdat het een grote klus is, maar het komt eraan!
Admin schreef:
Het maakt het nog meer verwarrend doordat je op het oude forum ook Nieuwe Berichten had, maar dat zijn hetzelfde als wat nu Ongelezen Berichten heet. Dat was niet onderstreept of vet, maar er stond een klein blauw knopje naast met de tekst "new". Dus zo:

Afbeelding
Ja,dat was ook handig,maar je kon het voorheen ook al in het forumoverzicht zien, en nu zie je het aan de bruine ballen enkel nog als je een ongelezen bericht hebt, terwijl je voorheen zag als er een nieuw bericht was. Om het met je eerder uitgelegde teminologie te zeggen, als ik die juist begrepen heb. :)

Fijn dat er zo'n knop komt met nieuwe berichten in topics waar je op gereageerd hebt. Die mis ik wel serieus... :)
pearlsofpassion schreef:Ja,dat was ook handig,maar je kon het voorheen ook al in het forumoverzicht zien, en nu zie je het aan de bruine ballen enkel nog als je een ongelezen bericht hebt, terwijl je voorheen zag als er een nieuw bericht was. Om het met je eerder uitgelegde teminologie te zeggen, als ik die juist begrepen heb. :)

Fijn dat er zo'n knop komt met nieuwe berichten in topics waar je op gereageerd hebt. Die mis ik wel serieus... :)
Ja, dat heb je goed begrepen. :) Ik ben ermee bezig maar het duurt even want die links met nieuwe berichten staan op heel veel plaatsen op het forum en ik wil ze allemaal tegelijk veranderen. Als ik dat een voor een ga doen dan is het voor mensen straks niet meer te volgen wat wat doet. Zodra ik alles klaar heb en het ga veranderen dan geef ik een gil. :biggrin2:
Admin schreef:Ja, dat heb je goed begrepen. :) Ik ben ermee bezig maar het duurt even want die links met nieuwe berichten staan op heel veel plaatsen op het forum en ik wil ze allemaal tegelijk veranderen. Als ik dat een voor een ga doen dan is het voor mensen straks niet meer te volgen wat wat doet. Zodra ik alles klaar heb en het ga veranderen dan geef ik een gil. :biggrin2:
Prima. Bedankt! :)
Malamoods schreef:Wat is precies het verschil tussen inloggen via je gewone bp-account en het inloggen via je facebook-account? Ik ben a-techisch en zie geen verschil, maar die zal er vast wel zijn toch? Hoe zit dat precies? Kan iemand mij dat uitleggen?
Er is geen verschil. Inloggen met Facebook is eigenlijk alleen handig voor nieuwe leden omdat ze niet al hun gegevens hoeven in te vullen maar meteen ingelogd zijn. Voor bestaande leden is er eigenlijk geen voordeel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door