Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
Door Radja
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!

Toeval bestaat niet ;) ,die kleine meid is voorbestemd om bij jullie te komen.
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
leuk leuk leuk leuk leuk
:mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce:

Heb ik weer een excuus om op bezoek te komen, nóg een boxer :D :D :D :D :D
Door AnnemiekevD
Gefeliciteerd!
Ze is blijkbaar voor jullie voorbestemd ;)
Mowgli schreef:leuk leuk leuk leuk leuk
:mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce:

Heb ik weer een excuus om op bezoek te komen, nóg een boxer :D :D :D :D :D

Zie je nou wat ik er allemaal voor overheb om jou ertoe te verleiden weer eens op bezoek te komen?! :D ;D

OT: interessant. Zelfs meneer Anne, de minst spirituele mens op deez' aard', had het over voorbestemming toen hij de mail van de stichting las. Zelf zit ik nog een beetje van: 'help, wat snel allemaal', maar dat komt omdat ik een bloedhekel aan verandering heb zolang de verandering nog niet heeft plaatsgevonden. Zodra ik midden in de verandering zit of hem achter de rug heb, is alles goed. Maar meneer Anne blikt of bloost niet. Dus is het goed!
Straks naar Fressnapf, effe was einkaufen! :D
Door Ronald
Anne in Duitsland schreef:Voor Kenzo heb ik altijd plek in m'n binnenzak! :P :biggrin2: (En Katie mag ook mee, in de andere binnenzak!)
Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is... :-[ (Lief zijn ze, hè... :biggrin2: )

Het ijzelt een beetje. Dat betekent dus ook dat het niet overal even glad is, maar dat het hier en daar oeps... flats... glad is.
Gelukkig heb ik nog een speklaagje wat de klap een beetje dempt... :cool:
Ronald schreef:Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is... :-[ (Lief zijn ze, hè... :biggrin2: )

Het ijzelt een beetje. Dat betekent dus ook dat het niet overal even glad is, maar dat het hier en daar oeps... flats... glad is.
Gelukkig heb ik nog een speklaagje wat de klap een beetje dempt... :cool:
Kenzo en Katie zijn samen een halve hond. Een halve hond erbij lukt altijd! :P

Beterschap met je billenbuil. Niet fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door