Spannend hoor Anne!!!
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
Ronald schreef:Leuk Anne!Voor Kenzo heb ik altijd plek in m'n binnenzak!
Klein voordeel: dan is Kenzo ook weer veilig
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!leuk leuk leuk leuk leuk
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!Gefeliciteerd!
Mowgli schreef:leuk leuk leuk leuk leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik weer een excuus om op bezoek te komen, nóg een boxer![]()
![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef:Voor Kenzo heb ik altijd plek in m'n binnenzak!Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is...![]()
(En Katie mag ook mee, in de andere binnenzak!)
Ronald schreef:Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is...Kenzo en Katie zijn samen een halve hond. Een halve hond erbij lukt altijd!(Lief zijn ze, hè...
)
Het ijzelt een beetje. Dat betekent dus ook dat het niet overal even glad is, maar dat het hier en daar oeps... flats... glad is.
Gelukkig heb ik nog een speklaagje wat de klap een beetje dempt...