Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
He getsie, kippengedoe. Net zo lastig als konijnengedoe, ze kunnen zo weinig hebben he... daarom heeft Nijn ook nog geen chick, omdat ik hem eerst wil laten opknappen. Maar ja, duurt lang...

Ik zit te wachten op een pakketje. Tjonge, wat zou ik het fijn vinden als je gewoon meteen kan aangeven dat je het liever ergens op haalt. Veel makkelijker. Nu heb ik er stress van omdat ik pas na half 12 weer thuis was en het vanaf 11 uur kon komen. En bij elke auto die voorbij komt kijk ik naar buiten. Zo irritant.

Vorige week had ik er ook een gemist en toen kon ik savonds kiezen dat ik het de andere dag bij de AH kon ophalen. Zou voor mij een prima standaard keuze zijn, t hoeft niet zo nodig aan huis. Bij de AH weet ik tenminste wel zeker dat ik aangekleed ben / niet net zit te poepen / er voor of er na de honden kan uitlaten etc.

Daar kan ik alsnog vanavond voor kiezen als ik m vandaag mis, maar ja, als ik het vandaag zou kunnen hebben dan wil ik dat ook!
Door hannabelgje
Ik zit hier ook op de postbode te wachten. Hoewel het als het goed is brievenbuspost zal zijn. Zul je zien dat de postbode vandaag weer eens niet komt.
Vandaag al twee keer gebeld door Microsoft. Ik word er gestoord van!!
Door Angelique
eelke schreef:He getsie, kippengedoe. Net zo lastig als konijnengedoe, ze kunnen zo weinig hebben he... daarom heeft Nijn ook nog geen chick, omdat ik hem eerst wil laten opknappen. Maar ja, duurt lang...

Ik zit te wachten op een pakketje. Tjonge, wat zou ik het fijn vinden als je gewoon meteen kan aangeven dat je het liever ergens op haalt. Veel makkelijker. Nu heb ik er stress van omdat ik pas na half 12 weer thuis was en het vanaf 11 uur kon komen. En bij elke auto die voorbij komt kijk ik naar buiten. Zo irritant.

Vorige week had ik er ook een gemist en toen kon ik savonds kiezen dat ik het de andere dag bij de AH kon ophalen. Zou voor mij een prima standaard keuze zijn, t hoeft niet zo nodig aan huis. Bij de AH weet ik tenminste wel zeker dat ik aangekleed ben / niet net zit te poepen / er voor of er na de honden kan uitlaten etc.

Daar kan ik alsnog vanavond voor kiezen als ik m vandaag mis, maar ja, als ik het vandaag zou kunnen hebben dan wil ik dat ook!

Bij de meeste tenten kun je toch al meerdere afleveradressen invoeren. Je zou dan je dichtsbijzijnde afhaalpunt kunnen aangeven en dan wordt het daar neergeplopt en krijg jij weer een mail van...het is daar afgeleverd.
Door Kaela
That makes three of us! Hier is de DHL al geweest en wachten we nog op postNL. Die op de site aangeeft tussen 8.30 en 21.30 te komen. Ja zo kan ik ook altijd voldoen aan de tijdsvakken!

Vanmorgen gesport en officieel gewogen. Door alle dingen op mijn werk, de feestdagen en wat persoonlijke dingen had ik de lat ernstig verlaagd en waren mijn verwachtingen van het weegmoment laag. Tegen alle verwachting in toch weer 2,4 kilo kwijt, totaal staat nu op -8,9. Best wel heel happy mee :biggrin2: . Met de spierpijn iets minder, maar ja, dat schijnt er dan weer bij te horen en vanmiddag word ik lekker gemasseerd!
Door Kaio
Hier in Duitsland worden pakketten vaak eerder geleverd dan er staat, staat gerust zaterdag en dan staan ze donderdag aan de deur. Dus ja, ach anders dumpen ze het wel ergens bij de buren, blijf er niet voor thuis want dat heeft toch sowieso geen zin, komt wel goed

Ben verder op zoek naar een hd sat twin tuner voor canal digitaal. Dus eentje die van satteliet kan opnemen. Onze vorige hebben we teruggebracht en eh hoe zal ik het zeggen, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend toestel. En we zijn niet de enige die dat vinden. En dat voor degene die zij verkopen :-X Niet opnemen, 1 minuut opnemen, telkens zenders opnieuw ophalen, harddisk vastlopen, opnames allemaal zomaar ineens verwijderen ::) en daar mag je dan 250 pleuries voor betalen :o
Maar goed krijg het idee dat meer van die decoders nou niet geweldig zijn ::) pfff punthoofd krijg ik ervan. En toch zou ik enigszins eentje willen uitkiezen aangezien dat toch fijn is wat NL tv. :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Bij de meeste tenten kun je toch al meerdere afleveradressen invoeren. Je zou dan je dichtsbijzijnde afhaalpunt kunnen aangeven en dan wordt het daar neergeplopt en krijg jij weer een mail van...het is daar afgeleverd.
Als ik het adres van de AH opgeef die ook afhaalpunt is dan brengen ze hem daar gewoon naar toe? Dat is eigenlijk precies wat ik wil!
Vorige week had ik een pakketje waar ik een handtekening voor moest zetten, kan dat dan ook? (waarom toen geen idee, was een sd kaartje van 15 euro)
Door eelke
Hij is binnen!!!

Kan ik eindelijk iets productiefs gaan doen. Denk ik. Want het is een kabel om de elektrische gitaar aan de sluiten op je pc / playstation / xbox zodat je dan via een spel a la guitar hero echt gitaar kunt leren spelen.

Dus ga ik nu dat spel installeren zodat ik de rest van de dag niks nuttigs meer doe? Of wat ik toch maar tot vanavond en ga ik eerst nog even wat nuttigs doen...?
Door -Annemarie-
eelke schreef:Hij is binnen!!!

Kan ik eindelijk iets productiefs gaan doen. Denk ik. Want het is een kabel om de elektrische gitaar aan de sluiten op je pc / playstation / xbox zodat je dan via een spel a la guitar hero echt gitaar kunt leren spelen.

Dus ga ik nu dat spel installeren zodat ik de rest van de dag niks nuttigs meer doe? Of wat ik toch maar tot vanavond en ga ik eerst nog even wat nuttigs doen...?
Hahaha, wat een vraag! :crazy2:

En, doettiehet? :biggrin2:

Ik heb de wasmachine aangezet, en wilde in die tijd wat nuttigs doen. Faal. :-[
Door -Annemarie-
[huisvrouwenmodus]

Oh, over wasmachines gesproken..... *verkeerde topic*

Ben heel blij met m'n Samsung Eco Bubble. Wast goed schoon, veel keuzeprogramma's en ik kan ook nog alles handmatig bijstellen. :)

[/huisvrouwenmodus]
Door eelke
-Annemarie- schreef:Hahaha, wat een vraag! :crazy2:

En, doettiehet? :biggrin2:

Ik heb de wasmachine aangezet, en wilde in die tijd wat nuttigs doen. Faal. :-[
Ik heb net heeeeeeeeeeeeel snel mijn mail en rapportages gedaan en nu ga ik het spel installeren :biggrin2: gulden middenweg haha.
Door -Annemarie-
eelke schreef:Ik heb net heeeeeeeeeeeeel snel mijn mail en rapportages gedaan en nu ga ik het spel installeren :biggrin2: gulden middenweg haha.
;D ;D ;D

Ik heb vanmorgen gewerkt, telt dat ook? Moet vanmiddag in ieder geval nog boodschappen doen en naar de garage voor winterbanden. En thuis poetsen en stofzuigen. Henry is nog steeds niet uit de kast gekomen. :P
Oh ja, en een lange wandeling met de hond maken. :)
Door eelke
-Annemarie- schreef:;D ;D ;D

Ik heb vanmorgen gewerkt, telt dat ook? Moet vanmiddag in ieder geval nog boodschappen doen en naar de garage voor winterbanden. En thuis poetsen en stofzuigen. Henry is nog steeds niet uit de kast gekomen. :P
Oh ja, en een lange wandeling met de hond maken. :)
Alles telt! Ik heb vanmorgen ook al gewerkt. En moet dus vanavond weer. Niet echt ideaal, gebroken diensten. Wordt ik niet echt productiever van...

He wat download dat spel langzaam! :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Ik heb net heeeeeeeeeeeeel snel mijn mail en rapportages gedaan en nu ga ik het spel installeren :biggrin2: gulden middenweg haha.
goedzo, dat scheelt een schuldgevoel tijdens het poekelen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door