Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Gefeliciteerd lianneke!

Hier gaat de huizen jacht denk ik maar even op laag pitje, markt is op moment te agressief :-(
Huizen lijken alleen maar boven de vraagprijs weg te gaan, 2e bezichtiging is niet mogelijk want bij eerste bezichtiging moet je al gelijk bod doen, dag wachten ben je al te laat :-X
Dan nog maar even in huisje blijven waarin de muren nog al eens op mij af beginnen te komen :-(
Door Lizetta
Klinkt goed Lianneke!!

En Dinky, ik denk dat je een goede keuze maakt. Zo snel moeten beslissen is ook niet goed, zeker niet als je er langere tijd wil blijven wonen.

Wij gaan morgen kijken, is het al 13 uur??? :mbounce:
Door Angelique
Lizetta schreef:Klinkt goed Lianneke!!

En Dinky, ik denk dat je een goede keuze maakt. Zo snel moeten beslissen is ook niet goed, zeker niet als je er langere tijd wil blijven wonen.

Wij gaan morgen kijken, is het al 13 uur??? :mbounce:

Oww spannend...nee, het is nog geen 13.00 uur :biggrin2:

Jammer Dinky, maar dit is ook geen manier om een huis te kopen. Wat een gekte joh :(
Door miik
lianneke schreef:We hebben sinds een dikke week de sleutel van ons nieuwe stulpje. En we zijn zoooo enorm blij ermee!
In principe hebben we tot 4 februari de tijd om te klussen/verhuizen maar hebben gister twee matrassen op de grond gegooid, alle beesten opgehaald en gaan niet meer weg.
Met tegenzin moeten we nog een hoop spullen ophalen in ons oude huis en schoonmaken daar.
Het voelt zo goed en het is zo mooi en stil hier, zeker met de sneeuw nu.
Het is alles wat tegenzat met de koop en verkoop dubbel en dwars waard geweest!
Dus alle andere kopers/verkopers: Heb vertrouwen!
Heerlijk ! Geniet er van en succes met klussen !!!
Door Laika
lianneke schreef:We hebben sinds een dikke week de sleutel van ons nieuwe stulpje. En we zijn zoooo enorm blij ermee!
In principe hebben we tot 4 februari de tijd om te klussen/verhuizen maar hebben gister twee matrassen op de grond gegooid, alle beesten opgehaald en gaan niet meer weg.
Met tegenzin moeten we nog een hoop spullen ophalen in ons oude huis en schoonmaken daar.
Het voelt zo goed en het is zo mooi en stil hier, zeker met de sneeuw nu.
Het is alles wat tegenzat met de koop en verkoop dubbel en dwars waard geweest!
Dus alle andere kopers/verkopers: Heb vertrouwen!
Welkom in het mooie Westerwolde!
Ik wens jullie veel klus en woonplezier toe.
Door Anne in Zweden
Super, Lianneke! De aanhouder wint! Wat fijn dat jullie nu al zo lekker op je stekjes zitten!

@Dinky - vervelend. Ik hoop dat jullie toch binnen afzienbare tijd iets zullen vinden!

@Lizetta - uurtje nog, dan is het 13.00 uur. Hou vol! :biggrin2:
Door Lizetta
Nou, dat viel vies tegen zeg :-\
Er moet aardig wat achterstallig onderhoud aan gebeuren, de ketel vervangen (wist al dat dat moest gebeuren) is ingewikkelder dan gedacht, alles is vies en echt toe aan een schilderbeurt. Maar het vervelendst: houten verdiepingsvloeren, terwijl VL muzikant is...
Pluspunten zijn er ook, maar hmmm, dit wordt moeilijker dan verwacht...

Een ander huis dat we eigenlijk weggestreept hadden omdat het aan een doorgaande weg ligt, blijkt veeeel beter te zijn. Het blijkt namelijk geen echt doorgaande weg te zijn ::) Is wel iets kleiner, maar wel nieuwbouw...

Wordt vervolgd
Door eelke
Lizetta schreef:Nou, dat viel vies tegen zeg :-\
Er moet aardig wat achterstallig onderhoud aan gebeuren, de ketel vervangen (wist al dat dat moest gebeuren) is ingewikkelder dan gedacht, alles is vies en echt toe aan een schilderbeurt. Maar het vervelendst: houten verdiepingsvloeren, terwijl VL muzikant is...

Een ander huis dat we eigenlijk weggestreept hadden omdat het aan een doorgaande weg ligt, blijkt veeeel beter te zijn. Het blijkt namelijk geen echt doorgaande weg te zijn ::) Is wel iets kleiner, maar wel nieuwbouw...

Wordt vervolgd
Huh? Dat huis uit de graanmolenweg? Ik krijg dan zo'n vinex-achtig vierkant huis... heeft dat houten verdiepingen? Dan verwacht je echt niet! Op Funda staat dat het uit '94 is?
Door Lizetta
Ja, dat huis inderdaad... houtskeletbouw dus allemaal hout, behalve begane grond. en ook allemaal hele dunne muurtjes in de woning... Het is idd uit 94 dus wij hadden het ook niet verwacht
Door Angelique
Lizetta schreef:Nou, dat viel vies tegen zeg :-\

Wordt vervolgd

LIjkt me niet echt een succesnummer :-\ Maar hé, wat ik er van begrijp wordt daar dus eind zomer een nieuwbouwwijk opgeleverd. Heel vaak zie je voorafgaand daaraan in de buurten de huizen van de kopers van de nieuwbouw te koop komen. Wellicht is het handig daar op te wachten, aangezien die mensen straks vlot van hun huis af willen en er wat meer keus is.
Door Lizetta
het zijn maar 15 huizen in deze wijk en voor de rest van de nieuwbouw komen vooral mensen van buiten Culemborg op af... er wordt heel veel nieuw gebouwd verder, maar daar hebben we dus niet per se wat aan...

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Angelique
Lizetta schreef:het zijn maar 15 huizen in deze wijk en voor de rest van de nieuwbouw komen vooral mensen van buiten Culemborg op af... er wordt heel veel nieuw gebouwd verder, maar daar hebben we dus niet per se wat aan...

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Ow oke, ik dacht dus te groot. Jammer :(
Door Lizetta
Dinsdag gaan we hierover praten: http://www.quartet-culemborg.nl/

Niet alle keuzes zijn meer mogelijk, want de bouw is al gestart, maar binnen kunnen we het zo doen zoals we willen. We hebben nu een optie op bouwnummer 11.
De wijk staat ons heel erg aan, vooral door de saamhorigheid die er is. Heb nu al leuk contact met mensen die ook net een huis hebben gekocht op 16.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door