Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
hannabelgje schreef:Ben ik bijna klaar met mijn naaiwerkje, is mijn spoeltje leeg Afbeelding
Dat is precies de reden waarom ik altijd voor 2 spoeltjes zorg, dat is zo'n ^(&*&(% situatie als het net op het laatst leeg is.
hannabelgje schreef: Nee dat is uiteraard veel erger. Echt helemaal niks? Ook geen crackers met kaas?
Nee die heb ik vanmorgen opgemaakt omdat de kwark voor mijn ontbijt ook al op was :'(
En we zijn nog wel in de jumbo geweest vanmiddag!
Door eelke
Ja een eitje misschien nog wel. Maar dat is ook niet echt te snacken.
Ben nu mn bed maar ingekropen! Het nachtbraken is echt verleden tijd zo!

Gelukkig nu wel plek. Vannacht logeerden de guppen bij ons, en Joep wilde ook op mijn elektrisch dekentje van 60cm slapen! Hebbie ook niks meer aan zo'n mega bed.
Door eelke
Kim_S schreef:Dank je!
Tis ook wel errug vroeg om te gaan werken :biggrin2:
Haha!

Straks weer met Nijn terug naar de dokter. Het blijft dik. Ben benieuwd wat ze er van zeggen.
Door eelke
De ontsteking was toch wel haast weg, maar nog steeds zo dik...dus misschien een randje kies vergeten of al weer terug gegroeid... Nijn heeft nog een keer een spuit gehad, en als het dan niet opknapt nog eens onder narcose kijken, en is het al weer terug gegroeid, dan is het toch wel einde verhaal, want ik ga m niet iedere paar weken onder narcose brengen om zijn kiezen bij te vijlen... :-\ dat vind ik zielig.

Straks andere brok halen, want hij moet meer vezels hebben. Hij krijgt nu minder brok (want plakpoep) maar zijn hooi eten lukt hem niet goed dus hij was wel behoorlijk afgevallen al.

He getsie, wat een gedoe met/voor m.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door