Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oh bah, dat is naar nieuws. Ik kan me voorstellen dat je collega's daar van slag door waren.

OT: vanmorgen gezwommen en daarna avonddienst. Ik had bedacht dat ik na 2,5 week niet sporten me nog niets fitter voelde, dus dat ik net zo goed wel kon gaan. Hele slimme beslissing ::) .
Het leuke nieuws was ook dat we morgen weer mogen overwerken. En aangezien ik gisteren vrij was en maandag vrij ben, voel ik me wel geroepen om morgen te gaan.
Gisteren een dagje Lelystad op kantoor achter de rug. En 's avonds nog naar de revalidatie arts voor gesprek. Ja 's avonds want hij doet regelmatig een ronde 's avonds om niet een te lange wachtlijst te krijgen. Echt een fijne man. Uitkomst was iets minder, we gaan kijken of een knie orthese gaat lukken voor mijn compleet versleten knie. Niet leuk maar als ik zo met wat minder pijn kan lopen dan ben ik blij. Vervangen is echt een allerlaatste optie op mijn leeftijd. Dus wordt 21 januari vervolgt. Verder is mijn linker schouder net als mijn rechter (maar die wist ik al) ook kats versleten. Maar daar wil ik nog geen Brace voor. Hoop dat als werk in april rustiger wordt dat die minder pijn gaat doen.

Vandaag weer over tot de orde van elke dag, dus met Charlie naar het bos en weer veel gewerkt. Nu met de beentjes omhoog the Voice kijken. Want morgen ook werken.

Tot slot heel lief een mooi en heerlijk warm vloerkleed van de buuf gehad. Charlie is er ook erg blij mee. Haha

Iedereen een goed weekend!
Door BusKay
Charlie Angel schreef: Uitkomst was iets minder, we gaan kijken of een knie orthese gaat lukken voor mijn compleet versleten knie.
Iedereen een goed weekend!Afbeelding
Kan me voorstellen dat je niet blij was met die uitslag... immers is het altijd beter als je spieren sterk genoeg zijn om het op te vangen.
Maar ja.. als je alleen maar met pijn loopt... :( :(
Sterkte....
Door Lizetta
Gedoe gehad op stal. Kimo en Sverre gingen met z'n tweeën de jonge katten (die er al even zijn) ineens opjagen. Een hing op den duur in Kimo's wang, echt niet grappig. Eigenaresse boos (snap ik, zou ik ook zijn), maar ze bleef maar doorgaan. Gelukkig wel goed uit kunnen spreken. Ga ik weg, met Kimo in mijn armen omdat hij zo trilde, komt de Rott van hen om de hoek. Kimo mag hem niet (beide intacte reuen, beide reactief), dus dat was knokken. En ik zat er tussen, dus nu twee gaatjes in mijn slaap :(

Het wijze besluit genomen om de honden niet meer mee te nemen naar stal, maar fijn is anders
Beterschap Lizetta!

OT: volgende week op wintersport, zoals veel jaren was de bedoeling met vrienden, in oktober geboekt. In december is vaders ziek geworden van onze vriend, en is inmiddels heel slecht. Vanmiddag is de knoop door gehakt en gaan ze niet mee
Ik zou zelf in hun situatie ook niet gaan/durven, maar neemt niet weg dat ik het wel jammer vind. Manlief en ik dus met ons 2 op wintersport volgende week. Heb er wel zin in, maar de zin is toch minder als anders
Door eelke
Owh, naar de MM want de meneer wilde zo'n kastje om je tv slimmer te maken en te verbinden met je telefoon enzo. Er lagen er 2, met een tientje verschil, dus gevraagd wat het dan uit maakt. De snelheid mevrouw. Ja wat de snelheid? Het uploaden van een filmpje? Maakt het dan ook niet uit hoe sterk je wifi verbinding is? Want als mijn telefoon youtube filmpjes gaat afspelen moet ik daar soms ook wel op wachten. Gewoon de sneheid mevrouw. Meer zei de medewerker gewoon niet, en toen was ik chagrijnig ::) Je kan toch wel gewoon een verhaal vertellen over zo een kastje... Mijn meneer wilde natuurlijk de duurste versie want die was vast beter.

Afrekenen, deed de pinautomaat het niet, duuuuuuuuuuuuuuuuuurde lang. Ongeïnteresseerde medewerkster. Ik was bijna weggelopen ;D voortaan maar weer via een webshop hoor.

En nu blijkt dat de duurste versie de nieuwste is en niet werkt met zijn telefoon :biggrin2: (en wel met de mijne :P)

Ik denk dat ik boven maar eens met de was aan de slag ga haha.
Door Mowgli
eelke schreef: En nu blijkt dat de duurste versie de nieuwste is en niet werkt met zijn telefoon :biggrin2: (en wel met de mijne :P)
Een goed excuus voor meneer om een nieuwe telefoon te kopen ;D
Door eelke
Mowgli schreef:Een goed excuus voor meneer om een nieuwe telefoon te kopen ;D

Jaaaaa doeg! Deze is een half jaar oud! :D

Hij is nu terug naar de MM, in alle haast natuurlijk. En nu ligt zijn pinpas nog hier. Ik hoop maar dat hij nog kleingeld heeft voor het parkeerkaartje anders kan ik zo op de fiets daarheen om mijn auto en meneer te redden :-X
Door Angelique
eelke schreef:Jaaaaa doeg! Deze is een half jaar oud! :D

Hij is nu terug naar de MM, in alle haast natuurlijk. En nu ligt zijn pinpas nog hier. Ik hoop maar dat hij nog kleingeld heeft voor het parkeerkaartje anders kan ik zo op de fiets daarheen om mijn auto en meneer te redden :-X
Ow ow ow :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Ow ow ow :biggrin2: :biggrin2:
Top show hier :biggrin2: meneer terug gekomen met de oudere versie, werkt ie nog niet, zeg ik nog eens en zus en zo dan, wat ik bij de vorige ook al zei, werkt het wel gewoon :biggrin2: hij kan alleen zijn beeldscherm niet streamen op de tv, maar alle programma's, waar hij hem ook voor gekocht heeft, gaat wel gewoon. Hihi.

Fixed, de middag voorbij, en niks nuttigs gedaan :2funny: nah, net nog wel even een snel rondje bos, van maar 20 min, want mijn sokken op de hielen waren stuk dus nu mijn hielen ook. Gijs dan thuis maar lekker uitgeblazen ter compensatie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door