Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
Bruine penne met wilde spinazie, cherrytomaten, ricotta, knoflook, ui en vast nog iets.

En zelf gemaakt :biggrin2: Lag een recept bij de groentenboer, dus gewoon gedaan wat op papier stond ::)
Door -Saskia-
cj schreef:Sas, wat heb jij in je "kookpan met steel gedaan"? Je weet wel met die kookpankleur? Kunnen daar ook crackers In?
Saskia
;D Nog helemaal niks. Staat nog steeds kookpan-met-kookpan-kleur te zijn in m'n kast.
Hoezo? Moet er iets in? Worden crackers daar lekkerder van?

:biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Vanmorgen broodje van de pomp, vanmiddag broodje van de pomp, net een bakkie chips. Geloof niet dat het vandaag nog goed gaat komen.
Jij hebt toch niet zo'n baan als ik?
Klinkt een beetje als mijn menu vandaag, behalve de chips...
Door Angelique
Kim_S schreef:Jij hebt toch niet zo'n baan als ik?
Klinkt een beetje als mijn menu vandaag, behalve de chips...

Het was vandaag iig veel in de auto zitten. Onvoorbereid, dus vandaar al het pompvoer.
Door Pauline
Ik heb net een walgelijk lekker toetje gemaakt! Bevroren plakjes banaan, bevroren aardbeien, blokje extra pure chocolade en een pakje kokosroom in de keukenmachine, mixen en..... het verrukkelijkste ijs dat ik ooit heb geproef! Er staat nog een bakje voor Eddie in de vriezer, maar dan moet ie wel snel zijn..... (En dat is zonder chocolade, die heb ik allemaal genomen).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door