Kim_S schreef:Kun je Jason in doenJason is niet zo'n lekker hapje, hoor. Zijn vrouw kookt.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Kun je Jason in doenJason is niet zo'n lekker hapje, hoor. Zijn vrouw kookt.
-Saskia- schreef:Ik ook, maar iemand heeft een uuuuurendurende lezing over de familie pan gehouden vanavond. Godzijdank had ik mini-Brosjes en ben ik eenzijdig doof.Pfoeh, daar moet je toch niet aan denken!
cj schreef:Minibrosjes met wijn en eenzijdig doof, ik zeg korsakov, geen dementie. En ik ga met Kim mee, een wok!Ik roep ook steeds Korsakov, maar kennelijk gelooft niemand dat meer.
Saskia
-Saskia- schreef:Ik roep ook steeds Korsakov, maar kennelijk gelooft niemand dat meer.Maar goed dat ik nog geen lot gekocht heb dan
Maar echt dames; de wok had ik al. Ik heb echt een kookpan gekocht. Kookpan-kleur.
Kim_S schreef:Maar goed dat ik nog geen lot gekocht heb dan![]()
Veel plezier met je kookpan
-Saskia- schreef:Tsja, wat doen mensen zoal met een pan?Thnx. Hij is al in de vaatwasser geweest en staat nu in de kast. Geen idee wat ik er verder mee moet. Maar het staat wel hip.
-Saskia- schreef:Heb je zo'n schattige groene gekocht van Ikea?
Thnx. Hij is al in de vaatwasser geweest en staat nu in de kast. Geen idee wat ik er verder mee moet. Maar het staat wel hip.