Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Ben een tikje nerveus nu. We liepen net, rond 22.00 uur, nog een rondje met de honden tussen de akkers hier achter het huis, klinkt er een gi-GAN-tische knal uit de omgeving Leipzig/vliegveld. Achterom gekeken, geen rook of explosie-achtige dingen te zien, dus doorgelopen. Binnen 5 minuten luchtalarm - het teken dat de brandweer uitrukt. Brandweerwagens (of in ieder geval sirenes) hoorbaar vanuit richting Leipzig, zwaalichten en drie achtereenvolgende brandweerwagens vanuit noordelijke richting op weg naar Leipzig. Omgedraaid daar waar we altijd omdraaien, zien we uit de verte (ca. 1,5 km) dat er twee brandweerwagens met zwaailichten onze straat in rijden. Nou klonk de knal van verder weg dan dat, dus we vermoedden dat ze verkeerd gereden waren, en dat was ook zo. Zijn omgedraaid en straat weer uitgereden.Al bekend wat er was??? Ik kon nog steeds niets vinden... *is helemaal niet niewsgierig*
Ben heel benieuwd wat dat allemaal was. In de huidige tijd denk je meteen het allerergste. Brrr.
Anne in Duitsland schreef:Nee, die bleven rustig, gelukkige. Max en Laika liepen los. Heb Max wel even aangelijnd toen de brandweer onze straat in reed, maar toen waren we nog zo ver weg dat dat meer een voorzorgsmaatregel was dan iets anders. Max wil nog wel eens ver bij ons vandaan gaan. Laika niet, die blijft dicht bij de Leckerli's.
koekje schreef:Ik ben poetsdag aan het houden. In mn eentje, want de kabouter slaapt nog.
Meneer kreeg gisteren ineens het luminieuze idee om haar geen middagdutje te laten doen, omdat dat toch steeds later werd en ze daardoor pas diep in de nacht ging slapen weer. Hij nam haar mee naar zn ouders, kon ik eens even lekker de woonkamer en bank stofzuigen (on-hobby).
Ze kwamen redelijk heppiedepeppie terug en ik ben toen gelijk gaan koken. Met het eten zat ze al wel een beetje met de doperwten te mieren en ze had een kort lontje. Haar nog een keutel laten draaien en om 8 uur lag ze aan de tiet in slaap. Ik vond het al zo luxe, een avond zonder duplo.
Totdat het iets na 10 was en ze wakker werd en een fijn middagdutje had gedaan. Meerdere soepstengels en nog een kakpamper later had ik haar pas weer om half 5 in slaap. En toen mocht ik nog de zooi opruimen etc en na half 6 meneer uit bed duwen, omdat hij zn wekker op snooze had gezet.
Ik had mijn wekker om 9 uur gezet, maar werd door vreselijk onophoudelijk en irritant gefriemel gewerkt nog voor 8 uur. Toen ik. aar besloot om dan een uur eerder eruit te gaan, viel de friemelaarster zelf weer in slaap. En ben ik maar naar beneden gegaan voor stofzuiger en emmer sop.
*wallenzijndenieuwemode*
cj schreef:Mijn paranormale vermogens geven aan dat je een rode Creuset braadpan hebt gekocht....Ik zou even geen loten kopen....