Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kira schreef:Laatste dag van nietsdoen. Morgen nog een mannenwandeling en dan weer naar huis. de dames nog een keer dummy zoeken. Thuis dan weer aftellen naar de volgende keer. Weer wat om naar uit te kijken.
Geniet nog even en een goede reis richting huis gewenst!
Door Ronald
kira schreef:Laatste dag van nietsdoen. Morgen nog een mannenwandeling en dan weer naar huis. de dames nog een keer dummy zoeken. Thuis dan weer aftellen naar de volgende keer. Weer wat om naar uit te kijken.
Geniet er lekker van!
Door Kaela
Vanmorgen knoeide ik met mijn deo (is een tube met een soort creme), precies in Oscar zijn oog. Gelukkig hield ie na een paar uur op met knipperen, ik voelde me een hele ontaarde hondenmama.

Rest van de dag gewerkt en morgen gaan we er weer tegenaan.
Door Kaio
Kaela schreef:Vanmorgen knoeide ik met mijn deo (is een tube met een soort creme), precies in Oscar zijn oog. Gelukkig hield ie na een paar uur op met knipperen, ik voelde me een hele ontaarde hondenmama.

Rest van de dag gewerkt en morgen gaan we er weer tegenaan.
Oo arme Oscar! Maar eh was Oscar erbij terwijl je deo opdoet? Mijn honden komen niet in de badkamer :biggrin2:

Vandaag eerste lesje mantrailen gehad met Fozzy. Zoals verwacht vond ie het hartstikke leuk :D
En ik ben zelfs niet op mijn muil gegaan!
Door Kaela
Kaio schreef:Oo arme Oscar! Maar eh was Oscar erbij terwijl je deo opdoet? Mijn honden komen niet in de badkamer :biggrin2:

Vandaag eerste lesje mantrailen gehad met Fozzy. Zoals verwacht vond ie het hartstikke leuk :D
En ik ben zelfs niet op mijn muil gegaan!
Was in de woonkamer. Ik heb deo uit een tube en in plaats van dat er een beetje uitkwam deed de tube opeens Poef! En aangezien meneer graag met zijn bakkes vooraan staat, ging dat mis....

Leuk dat Fozzy het mantrailen leuk vond! Knap dat je niet bent gevallen, dat is een hele kunst!
Door Kim_S
Er komen nu flatsen zand uit knollie :-X
Ze heeft ook weer buikpijn, dus pijnstilling gegeven, en nu wilde ze wel weer een worteltje.
De "zand-weg" geef ik nu gemengd met olie, dan wordt het geen beton en kan ik het met een spuit geven. Hoop dat ze over een paar dagen weer beter is.
Door -Saskia-
Hmmm, zand eruit en worteltje erin. Dat klinkt toch een beetje positief. Hopelijk met pijnstilling goed te behappen en op naar minder zand en buikpijn-vrij. Ik duim nog even door.
Door Kaela
Het is echt een rot proces, maar die zand moet eruit en gelukkig gebeurd dat ook! Hopelijk voelt ze zich snel beter!

OT: eindelijk weekend. Vandaag keihard gewerkt en we zijn weer aardig bij. Had vanmorgen op weg naar het werk allerlei lekkere broodjes en belegjes gehaald en we hadden de sfeer er fijn in.

Morgen misschien naar mijn moeder. Eerst maar eens zien hoe het gaat met het energie niveau.
Ben een tikje nerveus nu. We liepen net, rond 22.00 uur, nog een rondje met de honden tussen de akkers hier achter het huis, klinkt er een gi-GAN-tische knal uit de omgeving Leipzig/vliegveld. Achterom gekeken, geen rook of explosie-achtige dingen te zien, dus doorgelopen. Binnen 5 minuten luchtalarm - het teken dat de brandweer uitrukt. Brandweerwagens (of in ieder geval sirenes) hoorbaar vanuit richting Leipzig, zwaalichten en drie achtereenvolgende brandweerwagens vanuit noordelijke richting op weg naar Leipzig. Omgedraaid daar waar we altijd omdraaien, zien we uit de verte (ca. 1,5 km) dat er twee brandweerwagens met zwaailichten onze straat in rijden. Nou klonk de knal van verder weg dan dat, dus we vermoedden dat ze verkeerd gereden waren, en dat was ook zo. Zijn omgedraaid en straat weer uitgereden.

Ben heel benieuwd wat dat allemaal was. In de huidige tijd denk je meteen het allerergste. Brrr. :(
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:Ben een tikje nerveus nu. We liepen net, rond 22.00 uur, nog een rondje met de honden tussen de akkers hier achter het huis, klinkt er een gi-GAN-tische knal uit de omgeving Leipzig/vliegveld. Achterom gekeken, geen rook of explosie-achtige dingen te zien, dus doorgelopen. Binnen 5 minuten luchtalarm - het teken dat de brandweer uitrukt. Brandweerwagens (of in ieder geval sirenes) hoorbaar vanuit richting Leipzig, zwaalichten en drie achtereenvolgende brandweerwagens vanuit noordelijke richting op weg naar Leipzig. Omgedraaid daar waar we altijd omdraaien, zien we uit de verte (ca. 1,5 km) dat er twee brandweerwagens met zwaailichten onze straat in rijden. Nou klonk de knal van verder weg dan dat, dus we vermoedden dat ze verkeerd gereden waren, en dat was ook zo. Zijn omgedraaid en straat weer uitgereden.

Ben heel benieuwd wat dat allemaal was. In de huidige tijd denk je meteen het allerergste. Brrr. :(
Oh bah! Wij zijn al aan het zoeken, nog geen nieuwsberichten, nu even Twitter tsjekken...
Mowgli schreef:Oh bah! Wij zijn al aan het zoeken, nog geen nieuwsberichten, nu even Twitter tsjekken...
Het is hier nu al een tijdje rustig, geen nieuwe sirenes of andere verontrustende geluiden. In de kranten online inderdaad geen meldingen, dus laten we hopen dat geen nieuws goed nieuws is!
Radja schreef:Kan me goed voorstellen dat je een tikkie nerveus was! Behoorlijk beangstigend! Hondjes wel oke,niet van slag van die harde knal?
Nee, die bleven rustig, gelukkige. Max en Laika liepen los. Heb Max wel even aangelijnd toen de brandweer onze straat in reed, maar toen waren we nog zo ver weg dat dat meer een voorzorgsmaatregel was dan iets anders. Max wil nog wel eens ver bij ons vandaan gaan. Laika niet, die blijft dicht bij de Leckerli's. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door