Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Admin schreef:Degene die vergelijkbare problemen hadden hebben het allemaal opgelost door hun cache leeg te maken. Heb je dat al geprobeerd? Het ligt niet aan het forum want je inloggegevens worden bewaard in een cookie op jouw PC of tablet of telefoon. Dus ik kan er van deze kant ook niks aan doen.
Het is gelukt. Bij het afsluiten van de laptop worden cachebestanden opgeschoond. Laptop dus maar even opnieuw laten opstarten en nu is het gelukt ;)

Heb trouwens ook regelmatig dat ik geen foto's zie, zowel dei van mezelf als die van derden. Als ik dan het bericht even quote en de quote weer verwijder, krijg ik wel de foto te zien :-\
Dian schreef:Het is gelukt. Bij het afsluiten van de laptop worden cachebestanden opgeschoond. Laptop dus maar even opnieuw laten opstarten en nu is het gelukt ;)

Heb trouwens ook regelmatig dat ik geen foto's zie, zowel dei van mezelf als die van derden. Als ik dan het bericht even quote en de quote weer verwijder, krijg ik wel de foto te zien :-\
Standaard worden cache bestanden niet zomaar opgeschoond bij het afsluiten. Dat moet je zelf doen in Chrome via Ctrl-H en dan Browsegeschiedenis wissen. Als je nog steeds wordt uitgelogd dan moet je daarbij ook "Cookies en andere sitegegevens" aanvinken.
pike schreef:Vannacht zijn er ruim 400 overjarige notificaties in mijn mailbox gekomen. Bijvoorbeeld onder andere oude berichten van 202spots, mevrouw kruimel, tieneke, personen die al jaren niet meer op bp komen (helaas). Ik heb nu overal de mail weggevinkt, want dat is om gek van te worden.
Oeps, sorry! :-[

Ik heb me rot gezocht waar de notificaties verzonden worden en het uitgezet maar kennelijk was er toch nog een plek waar dat gebeurt die ik over het hoofd heb gezien. Ik moet nog één categorie bijwerken vannacht en dan ben ik klaar. :biggrin2:
Danny schreef:Uh ik krijg nu van ieder topic waar ik op reageer een mailtje als als er iemand gereageerd heeft...
Wie kan mij vertellen hoe en waar ik dat uit zet, want dat vind ik niet echt handig. Ik heb me niet bewust ergens op geabonneerd.
Als je rechtsboven op je naam klikt en dan op Gebruikerspaneel, Forumvoorkeuren, Wijzig plaatsingsstandaarden dan kan je daar de optie Notificeer me standaard bij reacties op Nee zetten.

Bij Gebruikerspaneel, Forumvoorkeuren, Wijzig notificatie opties kan je ook instellen of je notificaties via email wil ontvangen of via het forum of allebei. Dit kan je ook gebruiken in plaats van notificaties helemaal uit te zetten.

Vervolgens kan je Gebruikerspaneel, Overzicht, Beheer Abonnementen de topics verwijderen waar je nu op geabonneerd bent.
Ik heb nu heel dit topic doorgelezen en ik denk niet dat het erbij staat. Vroeger had je bovenaan een knop met ongelezen berichten en dan kreeg ik een overzicht van alle berichten waar ik in gereageerd had waar er nieuwe eacties op waren. Is er nu ook zo'n knop?
Als ik op de knop met horizontale streepjes druk en daarin op ongelezen berichten, krijg ik alle nieuwe berichten te zien, ook uit topics die ik niet gelezen heb,noch in gereageerd.
Notificaties werkt ook niet helemaal hetzelfde want ze blijven staan als je ze geopend hebt waardoor ik nog steeds het overzicht of ik alles gelezen heb, kwijt ben.

En dan nog iets kleins. Vroeger zag je in het forumoverzicht in welke fora een reactie was geplaatst sinds ik het de laatste keer geopend had. Stond onderstreept of vet of zo, ik weet het niet meer precies. Nu blijft de bal bruin zolang er een topic in het forum staat dat ik niet geopend heb,ookal is er niets veranderd sinds de laatste keer dat ik dat forum opende. Het is toch niet de bedoeling dat je elk topic moet openen om daarna in een oogopslag te kunnen zien of er iets bij gekomen is?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door