Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Angelique schreef:Zal eens kijken wat de vriezer biedt. Had eigenlijk vandaag boodschappen moeten doen. ::)
Pizza bestellen gaat hem ook niet worden denk ik he :biggrin2:

Ik had aspergesoep (zelf gemaakt) met stokbrood en zelfgemaakte heksenkaas.
Door Angelique
Martine-Tom schreef:Pizza bestellen gaat hem ook niet worden denk ik he :biggrin2:

Ik had aspergesoep (zelf gemaakt) met stokbrood en zelfgemaakte heksenkaas.

:biggrin2: :biggrin2: Nee, ook dat was kansloos :biggrin2:

Het is pasta met de inhoud van de groentela geworden.
Door Kim_S
Vanmorgen weer havermoutpap met rozijntjes, en nu Pliens appel-komkommer salade (stukjes appel, stukjes komkommer, lik mayo zonder suiker en scheut kerriepoeder) met voor een extra lekker effect nog wat walnoten er doorheen.

Voor vanavond weet ik het nog niet. Eieren zijn op en het is nog te glad om naar de winkel te gaan...
Door kira
Een supergeslaagde gehaktsaus met rode kool met goudrenet en aardappeltjes. Zit nu na te smullen met stoofpeertjes met tien jaar oude port en kaneel. Mocht ik vanavond nog trek krijgen dan heb ik nog een kersentaart waarvan ik niet weet of het smaakt (Duits recept en die doen dingen bij elkaar en in een oven wat ik niet eerder gedaan heb, maar daar tot op heden de taarten altijd smaakte ook dit aangedurfd.)
Door Kaela
kira schreef:Een supergeslaagde gehaktsaus met rode kool met goudrenet en aardappeltjes. Zit nu na te smullen met stoofpeertjes met tien jaar oude port en kaneel. Mocht ik vanavond nog trek krijgen dan heb ik nog een kersentaart waarvan ik niet weet of het smaakt (Duits recept en die doen dingen bij elkaar en in een oven wat ik niet eerder gedaan heb, maar daar tot op heden de taarten altijd smaakte ook dit aangedurfd.)
Ik ben bij al deze kook inspiratie wel heel nieuwsgierig wie van de twee deze "ik" is :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door