Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hardlopen op een band zou inderdaad de motivatie zijn om een abbo te nemen. En zo'n band is ook niet heel goor in geval van zweet, maar ieuw, krijg nu wel minder zin ja :P
Door eelke
Het regende echt keihard toen we in het bos liepen, en eenmaal bij de auto was het zo goed als over ;D ff eten voorde guppen opgehaald en nu lunch bij de haard met kletsnatte modder-guppen op de bank.

Mag zo een nieuwe tas uit gaan zoeken. De vorige was weeeeeeeeer stuk en met wegbrengen al benoemd dat ik er weinig vertrouwen in heb, maar toch moest ie eerst naar de fabriek. Gelukkig hadden zij er ook geen vertrouwen meer in. Ik werd er over gebeld, dus kennelijk toen wel mijn telefoonnummer gegeven ::)
Door kira
Door de modder al vier keer gedweild. Bah ik kan slecht tegen modder, ik vrees dat ik op mijn moeder lijk. Ik overweeg een nieuw ras te nemen, toy dogs. Die hoeven vast niet uit met modder weer of kunnen de wasmachine in na afloop. Ben een kersentaart aan het bakken en ga zo lekker eten maken. Gisteren ook al lekker gekookt. Vond ik zelf.
Door -Saskia-
kira schreef:Door de modder al vier keer gedweild. Bah ik kan slecht tegen modder, ik vrees dat ik op mijn moeder lijk. Ik overweeg een nieuw ras te nemen, toy dogs. Die hoeven vast niet uit met modder weer of kunnen de wasmachine in na afloop. Ben een kersentaart aan het bakken en ga zo lekker eten maken. Gisteren ook al lekker gekookt. Vond ik zelf.
Oei, een hekel aan modder en Newfs is inderdaad niet echt een toffe combi. ;D
Door -Annemarie-
eelke schreef:Hardlopen op een band zou inderdaad de motivatie zijn om een abbo te nemen. En zo'n band is ook niet heel goor in geval van zweet, maar ieuw, krijg nu wel minder zin ja :P

Maar dan met een biertje? :biggrin2:
Door eelke
-Annemarie- schreef:

Maar dan met een biertje? :biggrin2:
;D dat zou wel motiverend werken ja!

Ik dacht, laat ik eens een paar keer bieden via MP op een wipstoeltje voor mijn lieve neefje. Toch wel handig om er een te hebben, hoeft dat ding niet steeds mee verhuisd te worden, zo'n baby brengt al best veel accessoires met zich mee. Nu heb ik er 4 ;D even kijken bij wie ik hem vanavond af kan halen, da's dan de winnaar :cool:
Door koekje
eelke schreef:;D dat zou wel motiverend werken ja!

Ik dacht, laat ik eens een paar keer bieden via MP op een wipstoeltje voor mijn lieve neefje. Toch wel handig om er een te hebben, hoeft dat ding niet steeds mee verhuisd te worden, zo'n baby brengt al best veel accessoires met zich mee. Nu heb ik er 4 ;D even kijken bij wie ik hem vanavond af kan halen, da's dan de winnaar :cool:

Ik heb er ook nog 1 in de garage staan, in meerdere standen te zetten. Weinig in gezeten, nooit in gekotst of gescheten. Ruilen voor een zakje konijnkarkas (of kip als je geen konijn hebt).
Door eelke
koekje schreef:Ik heb er ook nog 1 in de garage staan, in meerdere standen te zetten. Weinig in gezeten, nooit in gekotst of gescheten. Ruilen voor een zakje konijnkarkas (of kip als je geen konijn hebt).
Och, ik heb al een dealtje nu :cool: maar wel bedankt. Deze is ook nog op te vouwen dus extra handig want er staat hier ook al een bedje, kinderstoel en een wandelwagen ::) en een babyfoon, speelgoed, knuffels ::) ::) halve slaapkamer vol voor dat kind #trotsetante
Door Kim_S
Pffff wat een ochtend :(

1 van de knollies heeft koliek. Ik ontdekte het vanochtend om 9 uur, en ik kom net weer binnen (stijf bevroren :-X).

Om 9 uur meteen de dierenarts gebeld, die was er om 10.30 pas vanwege de ijsbaan-wegen overal. Toen gelukkig pijnstilling gegeven, en toen ging het al snel wat beter (lijkt). Ze staat nu rustig in ieder geval.

Man man man, kreeg weer visioenen van 2 jaar geleden, toen we wekenlang gevochten hebben voor Flowertje en uiteindelijk de strijd verloren :'(

Duimen jullie mee dat het weer goed komt?
Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Pffff wat een ochtend :(

1 van de knollies heeft koliek. Ik ontdekte het vanochtend om 9 uur, en ik kom net weer binnen (stijf bevroren :-X).

Om 9 uur meteen de dierenarts gebeld, die was er om 10.30 pas vanwege de ijsbaan-wegen overal. Toen gelukkig pijnstilling gegeven, en toen ging het al snel wat beter (lijkt). Ze staat nu rustig in ieder geval.

Man man man, kreeg weer visioenen van 2 jaar geleden, toen we wekenlang gevochten hebben voor Flowertje en uiteindelijk de strijd verloren :'(

Duimen jullie mee dat het weer goed komt?
Oh Kim, wat een zorgen weer! :(
Natuurlijk duimen we. :-* :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Vanmorgen grote ronde buiten het durp gelopen; ik in de berm hond op de ijsbaan weg. Er is toch geen verkeer. ;D

Vandaag nog ijsvrij, geen fluit aan want ik kan zo ongeveer nergens naar toe. Kom voor het eerst in weken wel door m'n boeken heen! :biggrin2:

Morgen weer aan de slag! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door