Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Haha, ja ik vroeg me eerst af of ik het mij verbeelde. Toen baalde ik van de lamp en daarna zag ik de berichten op fb van dvhn, rtv Drenthe en rtv Oost ;D daarna begon mijn vriend er nog over dat kerstboom knipperde ::)
-Annemarie- schreef:Al de hele middag dat het licht knippert. Zo ongeveer alles geprobeerd, want we dachten dat het bij ons lag. Kerstverlichting uit, buitenverlichting uit, nieuwe wasmachine uit, zo ongeveer alles uit. ::)

Website van Enexis zegt niks. :???:
Kijk ik net op Rtv Drenthe, hebben we hier gewoon last van stroomdips door ijzel op de hoogspanningskabels in combinatie met de harde wind. ::) :biggrin2:
Hier ook... Appje in de straatapp van een buurman die dacht dat hij knettergek gek, zijn vrouw merkte niets namelijk Afbeelding
Wij hadden het ook gemerkt maar nog niet bij stil gestaan verder.
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Ohjeee, was het zo erg? ;D

Hij is gaaf! :thumbsupup:

Ach ja, waardeloze installatie-handleiding, maar goed, uiteindelijk gelukt. Nu nog de vaat erin zetten...wel jammer, hij glimt nu zo leuk. ::) :biggrin2:
Door dinky89
Het is ook meer dat het af en toe 1 keer flikkert en dan weer tijd niets dus je kan het ook zomaar missen ;) Hier is het nu ook alweer even rustig (wind gaan liggen?) maar zo tussen 5 en half 8 knipperden de lampen hier in stad wel af en toe.
Pummeke heeft haar nieuwjaarsduik ook gehad, ze was door het dolle ;D
Afbeelding
Er gaat dus voorlopig weer even een lijntje aan, want ze had per oor zo'n 3kg bananen ::)
Ik vond een identiteitsplaatje, zo'n metalen, op het strand. Aangezien het adres 5min van de route lag maar even terugbezorgd.
Zoooo jammer dat je het verbaasde hoofd, bij het zien van dat plaatje in de brievenbus, dan niet kan zien :o :biggrin2:

Het was nog wel een ontzettende bende op het strand, zoooo jammer.... Als je het mee kan nemen, kan je toch ook mee terug nemen....
Afbeelding
Door -Annemarie-
Hier nog steeds knipperende lampen. ;D

Verder is het korte rondje-met-het-hondje veranderd in een ijsbaan. :P En komt er nog veel meer aan, vannacht. Hoop dat ik morgenochtend een beetje normaal de weg op kan. :-\
Vergadering die voor vanavond gepland stond is afgelast vanwege code oranje. Heerlijk, dit weer! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door