Angelique schreef:Ze komen hier om 13,15, indien geen smeg, kunnen ze natuurlijk weer gaanDat zou wel jammer zijn! Er rijden vast meer busjes.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Ze komen hier om 13,15, indien geen smeg, kunnen ze natuurlijk weer gaanDat zou wel jammer zijn! Er rijden vast meer busjes.
-Annemarie- schreef:Dat zou wel jammer zijn! Er rijden vast meer busjes.Geen idee, ik dacht dat ik "mijn" busje toch wel richting assen zag rijden. Wat was jouw routenummer? 8 ofzo, ik ben klant nr 10 op de route.
Angelique schreef:Hij is er en ze kwamen idd niet uit AssenJeeeeej!
Kaela schreef:Vanmorgen een kilometer gezwommen. Best wel trots op mezelf. Nu verder opbouwen, ik vrees dat de grootste uitdaging het tellen van de baantjes gaat worden.
Nu klaar om op de valreep nog naar het natuurmuseum te gaan. Beesten lichamen bekijken, a la Bodies.
Els&Flow schreef:Wij zitten gelukkig weer in wat rustiger vaarwater. Mijn zeeman is deze periode thuis, hij was al een poosje aan het kwakkelen met gezondheid en aangezien artsen het niet meer wisten zijn we zelf wat gaan experimenteren met voeding ect. Na een wat spannende laatste reis blijkt dan nu eindelijk dat hij een extreem lage bloeddruk heeft, wat een groot deel van de klachten veroorzaakt. Godzijdank dus niks levensbedreigends, wel heel lastig voor een zeevarende (en het thuisfront.. ). Met voeding komen we een heel eind, ijzertabletten doen de rest. Hopelijk zet de stijgende lijn voort.Fijn dat er nu eindelijk meer bekend is, niet fijn, maar hopelijk kunnen jullie het met voedsel wat beter krijgen.
-Annemarie- schreef:Jeeeeej!![]()
De wasmachine staat te kalibreren.![]()
kira schreef:Kaela: is heel mooi de tentoonstelling waar je heen gaat. Zou nog wel een keer willen maar helaas dat lukt niet meer.
-Annemarie- schreef: Ja, leuk! Vandaag de laatste dag hè. Wij wilden ook nog, maar het kwam er niet meer van. Bodies ben ik wel geweest, een paar jaar geleden in Rotjeknor.Ja was echt heel leuk! Wel heel druk, maar ze regelden het goed waardoor het wel te doen was. Daarna nog in de stad thee gedronken, geslaagd dagje zo!
Veel plezier!
Angelique schreef:Hier staat de meneer die ;m ingebouwd heeft te kalibrerenOhjeee, was het zo erg?![]()