Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
-Annemarie- schreef:Dat zou wel jammer zijn! Er rijden vast meer busjes. :)
Geen idee, ik dacht dat ik "mijn" busje toch wel richting assen zag rijden. Wat was jouw routenummer? 8 ofzo, ik ben klant nr 10 op de route.
Door Kaela
Vanmorgen een kilometer gezwommen. Best wel trots op mezelf. Nu verder opbouwen, ik vrees dat de grootste uitdaging het tellen van de baantjes gaat worden ;D.

Nu klaar om op de valreep nog naar het natuurmuseum te gaan. Beesten lichamen bekijken, a la Bodies.
Door kira
wakker geworden in een witte wereld. Genieten dus voor de beren. Die dat ook volop doen. De mannen zijn op mannen wandeling. De dames beer doen rollebollen ballen begraven en rollebollen en dat steeds afwisselen. Dame heeft in vandaag al meer bewogen als het heel 2015 bij elkaar. Hoop de braces overleven de sneeuw.

Zouden eigenlijk roofvogels gaan kijken vandaag maar gezien de sneeuw ga ik de berg niet zinloos op en af rijden. Eind deze week is de verwachting gewoon weer lente weer en dan kunnen we dan nog gaan.

Kaela: is heel mooi de tentoonstelling waar je heen gaat. Zou nog wel een keer willen maar helaas dat lukt niet meer.
Door -Annemarie-
Kaela schreef:Vanmorgen een kilometer gezwommen. Best wel trots op mezelf. Nu verder opbouwen, ik vrees dat de grootste uitdaging het tellen van de baantjes gaat worden ;D.

Nu klaar om op de valreep nog naar het natuurmuseum te gaan. Beesten lichamen bekijken, a la Bodies.

Ja, leuk! Vandaag de laatste dag hè. Wij wilden ook nog, maar het kwam er niet meer van. Bodies ben ik wel geweest, een paar jaar geleden in Rotjeknor.

Veel plezier! :)
Els&Flow schreef:Wij zitten gelukkig weer in wat rustiger vaarwater. Mijn zeeman is deze periode thuis, hij was al een poosje aan het kwakkelen met gezondheid en aangezien artsen het niet meer wisten zijn we zelf wat gaan experimenteren met voeding ect. Na een wat spannende laatste reis blijkt dan nu eindelijk dat hij een extreem lage bloeddruk heeft, wat een groot deel van de klachten veroorzaakt. Godzijdank dus niks levensbedreigends, wel heel lastig voor een zeevarende (en het thuisfront.. ). Met voeding komen we een heel eind, ijzertabletten doen de rest. Hopelijk zet de stijgende lijn voort.
Fijn dat er nu eindelijk meer bekend is, niet fijn, maar hopelijk kunnen jullie het met voedsel wat beter krijgen.

En Lique staat hij mooi? We willen natuurlijk wel een fotootje.

Heerlijk Kira, geniet van de dollende honden in de sneeuw! Had ik al gezegd dat ik volgende keer als verstekeling mee ga? Afbeelding
Door Kaela
kira schreef:Kaela: is heel mooi de tentoonstelling waar je heen gaat. Zou nog wel een keer willen maar helaas dat lukt niet meer.
-Annemarie- schreef: Ja, leuk! Vandaag de laatste dag hè. Wij wilden ook nog, maar het kwam er niet meer van. Bodies ben ik wel geweest, een paar jaar geleden in Rotjeknor.

Veel plezier! :)
Ja was echt heel leuk! Wel heel druk, maar ze regelden het goed waardoor het wel te doen was. Daarna nog in de stad thee gedronken, geslaagd dagje zo!

@ Angelique, dat ziet er kek uit! Veel goede afwasjes gewenst :biggrin2:
Door -Annemarie-
Al de hele middag dat het licht knippert. Zo ongeveer alles geprobeerd, want we dachten dat het bij ons lag. Kerstverlichting uit, buitenverlichting uit, nieuwe wasmachine uit, zo ongeveer alles uit. ::)

Website van Enexis zegt niks. :???:
Kijk ik net op Rtv Drenthe, hebben we hier gewoon last van stroomdips door ijzel op de hoogspanningskabels in combinatie met de harde wind. ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door