Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ooooohhhh! Wat een mooie vaatwasser!
Ik dacht dat Smeg alleen van de koelkasten was. Heb je die al Lique? Past wel mooi en matchend bij je vaatwasser en fornuis en waterkoker.

Ik heb trouwens ook een keer meegedaan met de nationale IQtest op televisie (ik thuis dan he). Ik scoorde lager dan Kelly vd Veer, iets van half de 70 :crazy2:
Door Angelique
koekje schreef:Ooooohhhh! Wat een mooie vaatwasser!
Ik dacht dat Smeg alleen van de koelkasten was. Heb je die al Lique? Past wel mooi en matchend bij je vaatwasser en fornuis en waterkoker.

Ik heb trouwens ook een keer meegedaan met de nationale IQtest op televisie (ik thuis dan he). Ik scoorde lager dan Kelly vd Veer, iets van half de 70 :crazy2:

De koelkast heb ik al. De rest staat nog op het verlanglijstje :biggrin2:

Veel stomme vragen, of vragen waar ik net 2seconden bij te kort kwam. En dan moesten er ook ineens honden pissen en dan wordt het lastig
29 goede antwoorden iig, geen idee nog hoe dom je dan bent :biggrin2:
Door Angelique
-Annemarie- schreef:;D ;D ;D

Hier komen ze tussen elf en twee. Misschien zie ik die van jou nog wel staan in het busje! :biggrin2:
Hier half twaalf en half drie. Was blij dat ze niet vroeg waren, want het is hier een ijsbaan.
Door Els&Flow
Wij zitten gelukkig weer in wat rustiger vaarwater. Mijn zeeman is deze periode thuis, hij was al een poosje aan het kwakkelen met gezondheid en aangezien artsen het niet meer wisten zijn we zelf wat gaan experimenteren met voeding ect. Na een wat spannende laatste reis blijkt dan nu eindelijk dat hij een extreem lage bloeddruk heeft, wat een groot deel van de klachten veroorzaakt. Godzijdank dus niks levensbedreigends, wel heel lastig voor een zeevarende (en het thuisfront.. ). Met voeding komen we een heel eind, ijzertabletten doen de rest. Hopelijk zet de stijgende lijn voort.
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Hier half twaalf en half drie. Was blij dat ze niet vroeg waren, want het is hier een ijsbaan.
Hier ook. Dus het zou me niks verbazen als het uitloopt. Geeft niet, ik hoef nergens heen. :)

@ Els, fijn bericht! Geniet van deze periode samen. :)
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Wasmasjien staat. Nu eerst even het boekwerk doorspitten. ::)

Lique, geen Smeg in het busje. :-\ :(

Ze komen hier om 13,15, indien geen smeg, kunnen ze natuurlijk weer gaan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door