-Saskia- schreef:Jij doet ook mee aan de "januari is de maand van de (snelle) beslissingen".
Nou, eigenlijk was deze beslissing al te lang uitgesteld. Een goed voornemen dan maar?

Ehhhhh, dit klinkt alsof we al tijden niet gewassen hebben.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Jij doet ook mee aan de "januari is de maand van de (snelle) beslissingen".
-Annemarie- schreef:Ik heb zojuist een wasmachine gekocht, wordt morgen bezorgd.
-Saskia- schreef:Over sommige dingen moet (hoef) je gewoon niet zo lang nadenkenJij doet ook mee aan de "januari is de maand van de (snelle) beslissingen".
Angelique schreef:Vege tekenen kun je maar het beste direct omzetten naar iets heel leuksHad ik moeten weten! Ik heb connecties bij Smeg![]()
![]()
-Annemarie- schreef:Yep.
Kim_S schreef:Had ik moeten weten! Ik heb connecties bij SmegIk wist het ook niet eerder![]()
Feli met je supergave "Truus"!
koekje schreef:Rozijnen zijn alleen voor in de mond, niet voor in de neus of oren.
De kabouter werd er boos van. Wanneer stopt deze fase weer?
koekje schreef:Rozijnen zijn alleen voor in de mond, niet voor in de neus of oren.Fase? Jij denkt serieus dat dat een fase is?
De kabouter werd er boos van. Wanneer stopt deze fase weer?
Kim_S schreef:Had ik moeten weten! Ik heb connecties bij Smeg![]()
Feli met je supergave "Truus"!
Angelique schreef:Me and Eelke willen nog een waterkoker...en een fornuisIk ken alleen de meneer van de vaatwassers