ik heb een duitse herder van 7 jaar oud

we lopen sinds een half jaar de deur plat bij de dierenarts sinds april zijn we doorgestuurd naar een dermatoloog nu heeft hij geconstateerd dat ze een gist en een schimmel infectie heeft op haar buik eerst cefa-cure pillen en nizoral pillen gekregen voor 3 weken terug geweest weer een test gedaan en weer een andere bacterie gevonden cefa-cure stoppen en baytril pillen gekregen en daarnaast een dieet om te kijken of het een voedselallergie is en dat bestaat uit ???

100 gram geiten vlees en 300 gram aardappels of rijst en dat 6 weken lang

nu is het volgende aan de hand ze mag er niets bij hebben anders weten ze daarstraks nog niet waar ze allergies voor zal zijn maar ik heb het idee dat ze behoorlijke honger heeft ze schooit heeft ze nooit gedaan

ik wil gewoon mijn verhaal even kwijt misschien zijn er lezers die hetzelfde hebben meegemaakt ik denk wel dat we nog 4 weken moeten volhouden om te kijken of de buik iets lichter wordt daarna kunnen we onze conclusies trekken of de dermatoloog het aan het goede eind heeft gehad of niet zijn we wel een 700 eure lichter maar ja wat moet je anders ben geen dierenarst wel zei de dermatoloog dat de dierenarts er erg lang mee had gewacht om ons door te sturen maar ja dat geld krijgen we ook niet terug daarmee
ik hoor wel van jullie

groetjes sascha