Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Geweldig Cathelijn! Dat zal iedereen een hoop goed doen!

:bigarmhug: Hanna...

@Kira: ha ha! Dit had Foppe nooit kunnen hopen, dat er iemand zou komen die Bronny aan zou kunnen!
Genieten met een grote G, voor iedereen! Alleen is het tijdstip misschien iets minder handig :biggrin2:

Hier oud en nieuw overleefd. Heerlijk in een rustige buurt gezeten, met de hondjes. En ja, er was in de verte wel vuurwerk, en ja, Didot was best wel bang af en toe. Maar in elk geval niet zo verschrikkelijk in paniek als wanneer we thuis waren gebleven.
Gelukkig ook maar, want de EODD heeft nog aan mogen treden om een voorraadje buskruit van de weg te halen hier... En terwijl de politie de EODD afschermt, wordt er met vuurwerk gegooid en probeert iemand nog wat van dat illegale spul aan te steken ook... En niemand gearresteerd :confused1:

Maar goed... Nu eerst maar een ontbijtje :)
Door dinky89
Radja schreef:Na de top 2000, kijken we nu al een paar dagen naar darts! God wat hebben we al horror wedstrijden achter de rug :biggrin2:

Nou dat kan je wel zeggen inderdaad!
Barney zal er vanavond vast weer een thriller van maken zoals hij iedere partij doet ;) hopen op een dutch final morgen :)
Door Radja
dinky89 schreef:Nou dat kan je wel zeggen inderdaad!
Barney zal er vanavond vast weer een thriller van maken zoals hij iedere partij doet ;) hopen op een dutch final morgen :)

Mijn god wat was het weer spannend gisteren! Mijn hart maakt overuren :biggrin2:

Hoop op 2 mooie partijen vanavond!
Door hannabelgje
Mijn kuikentjes zijn inmiddels kipjes geworden en vandaag heb ik ze losgelaten in de kippenren. Mams trok meteen haar handen euh pootjes ervanaf. De eend vindt dat het haar kuikens zijn en moedert er nu over. De kuikens vinden het allemaal prima.
Door Angelique
eelke schreef:Ohh die hebben ook leuke fornuizen ::)

Gaan we ineens per ongeluk uit eten vanavond. We hadden nog niet genoeg op de laatste tijd :biggrin2:

I know...en de waterkoker...ook zo leuk :biggrin2:

Er kan nog meer bij...eet ze :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:I know...en de waterkoker...ook zo leuk :biggrin2:

Er kan nog meer bij...eet ze :biggrin2:

Oh, even kijken :biggrin2:

Ja ik had nog wat in te halen van een paar weken terug ::) en dat feestjurkje hoeft nu toch even niet meer aan, met de vasteavend is het een dikke jas, en de bikini voor in de zomer duurt toch nog heeeeeeeeeeeel lang :cool:
Door Angelique
eelke schreef:Oh, even kijken :biggrin2:

Ja ik had nog wat in te halen van een paar weken terug ::) en dat feestjurkje hoeft nu toch even niet meer aan, met de vasteavend is het een dikke jas, en de bikini voor in de zomer duurt toch nog heeeeeeeeeeeel lang :cool:

Dat bedoel ik :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door