Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Fenixjuh schreef:Ik zou graag jullie topic willen vervuilen met een serieuze vraag..... ::)

Ik krijg elke dag nieuwe notificaties, die moet ik dus elke keer als 'gelezen' markeren. De ene keer 3, de andere keer 18.. Vandaag zijn het er 8, ze lopen van augustus tot juli, dan markeer ik ze als gelezen en dan krijg ik dus de volgende dag weer notificaties..
Dat is geen vraag. :D

Maar om een serieus antwoord te geven, je krijgt notificaties van topics en forums waar je op geabonneerd bent. Je abonnementen kan je zien via Gebruikerspaneel, Beheer abonnementen.

Standaard wordt je geabonneerd op elke topic die je zelf begint of waar je op reageert. Als je dat niet wil dan kan je de verschillende soorten notificaties uitzetten via Gebruikerspaneel, Forumvoorkeuren, Wijzig notificatie opties.

Wanneer je daar de instelling "Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waarop je bent geabonneerd" uitzet dan krijg je geen notificaties meer van reacties op jouw berichten. Wil je dat voor een bepaald bericht toch hebben dan kan je dat aanzetten bij de opties onderaan de tekst van je bericht:

Afbeelding
Admin schreef:Dat is geen vraag. :D

Maar om een serieus antwoord te geven, je krijgt notificaties van topics en forums waar je op geabonneerd bent. Je abonnementen kan je zien via Gebruikerspaneel, Beheer abonnementen.

Standaard wordt je geabonneerd op elke topic die je zelf begint of waar je op reageert. Als je dat niet wil dan kan je de verschillende soorten notificaties uitzetten via Gebruikerspaneel, Forumvoorkeuren, Wijzig notificatie opties.

Wanneer je daar de instelling "Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waarop je bent geabonneerd" uitzet dan krijg je geen notificaties meer van reacties op jouw berichten. Wil je dat voor een bepaald bericht toch hebben dan kan je dat aanzetten bij de opties onderaan de tekst van je bericht:

Afbeelding
Dat snap ik, maar dit zijn notificaties van augustus.... Die heb ik al een keer gelezen, en ik krijg elke dag 'nieuwe' oude notificaties...
petralita schreef:Ik heb notificaties aan staan, vind ik zelf wel prettig, maar daar gaat iets bij mij niet helemaal goed.

Ik krijg steeds notificaties van oude berichten, zelfs van 2012 enzo. Terwijl er niemand op gereageerd heeft, behalve toen in 2012. Het spookt hier? :nerves:
Oh chips. Dat was ik, denk ik. Ik ben bezig geweest om alle citaten van oude berichten goed te zetten. Daarvoor had ik een programmaatje gemaakt om oude berichten aan te passen en dan weer op te slaan. Maar ik stond er niet bij stil dat er dan ook notificaties uitgestuurd worden. Als het goed is heb je er nu geen last meer van en anders moet je het melden want dan hebben we inderdaad spoken. :curtianpeek:
Fenixjuh schreef:Dat snap ik, maar dit zijn notificaties van augustus.... Die heb ik al een keer gelezen, en ik krijg elke dag 'nieuwe' oude notificaties...
In dat geval is het waarschijnlijk wat ik ook aan petralita net vertelde. Ik ben bezig geweest oude berichten op te schonen en bij het opslaan zijn waarschijnlijk weer notificaties verzonden. Je zou er nu geen last meer van moeten hebben en anders moet je het weer even melden dan ga ik het uitzoeken.
Admin schreef:Oh chips. Dat was ik, denk ik. Ik ben bezig geweest om alle citaten van oude berichten goed te zetten. Daarvoor had ik een programmaatje gemaakt om oude berichten aan te passen en dan weer op te slaan. Maar ik stond er niet bij stil dat er dan ook notificaties uitgestuurd worden. Als het goed is heb je er nu geen last meer van en anders moet je het melden want dan hebben we inderdaad spoken. :curtianpeek:
Bij deze hebben we spoken!!!!

Heb er spontaan vandaag 22 notificaties.... :o
Waarvan 1 recent is en de rest oud!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door