Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja ik zie wat je bedoelt met die ogen. Ook qua schedelvorm. De schedelvorm van een Wetter vind ik zo prachtig, lekker grof. Het is sowieso het lompe van een Wetter wat ik zo leuk vind, in combinatie met het enorm lieve karakter. Alleen ze zijn wel heel erg eigenwijs en daar is een poedel weer veel meegaander.
Ik blijf het interessant vinden!
Denk je dat hij in aanmerking zou kunnen komen voor een dekking binnen het fokprogramma van de NVSW?
Wij hebben hier in de buurt meerdere dwerg en middelmaat poedeltjes. Dat zijn ook lieve beestjes. Wel schijnen ze feller te zijn dan de Koningspoedel.

Borke, ik denk dat Boeke wel een kans maakt. Zijn vacht en ogen zijn nog best wel wetter achtig al is hij qua bouw wel een van de slankere. Zijn karakter is ook heel goed, iets te druk en enthousiast voor een wetter misschien maar wel waaks, trouw, eigenwijs en toch heel klittenband achtig binnen. Ook heeft hij van die wettertrekjes als met een pootje aandacht vragen, op voeten zitten en zijn apport wel binnenbrengen maar niet met een rechte lijn. :P
Begin volgend jaar gaan we naar Sleeuwwijk dacht ik voor alle gezondheidstesten en die zijn gelukkig het belangrijkst. Qua HD zijn Boekes omgevingsfactoren volgens mij wel goed geweest. Fatsoenlijke voeding, goed gewicht en genoeg maar niet te veel beweging. Maar wat daar allemaal uitkomt is wel spannend en ik ben ook heel benieuwd. Ze worden die dag ook geïnventariseerd door de nvsw.
Ik Zoë ze bijna nooit meer, en ja feller zou kunnen meestal alles wat klein is is fel, maar ook kwestie van opvoeden, mijn chi is ook niet fel, maar zelfde opvoeding als de grote hoor blijft toch een hond
Gezondheid zal het belangrijkste zijn (inclusief karakter vermoed ik, uteindelijk is dat de reden dat de outcross nesten er komen!

Wat eet Boeke, brokken van FF?
Moeten alle outcross pups hetzelfde eten?
Klopt, en het uiterlijk heb je ook al snel weer terug. Volgens mij heb ik al een wat foto's geplaatst van outcross Boxers, Duitse pinchers en Ierse Wolfshonden. In de F2 zaten al weer vrij typische honden en bij de F3 van de pinchers zaten 2 kampioenen.

Alle pupeigenaren krijgen FF voeding gesponsord. Wij voeren alleen het versvlees.
Er is er een jarig hoera hoera! :birthday:

Baasje legde die zomaar over mij heen, dan bijt ik er heus niet in! :biggrin2:
Afbeelding

Vooruit dan, even doen alsof ik heel braaf ben.
Afbeelding

Poseren is ook zo saai dus dan gaan we maar kijken of er wat lekkers op de grond ligt.
Afbeelding

Beer was ook versierd want met 1 jaar jong zijn moeten er ook weer beren foto's gemaakt worden!
Afbeelding

Ik ben onschuldig! :smitten:
Afbeelding

Baasje ook nog een beetje op de foto :D
Afbeelding

Ha baasje kijkt niet dus nu kan ik spelen!
Afbeelding

Hmm, misschien keek ze toch wel. ::)
Afbeelding
Boeke bedankt jullie allemaal voor de felicitaties!

Op zijn verjaardag kwam een hele leuke aussie met baasje op bezoek.
Afbeelding

Zo'n hond met kleurtjes fotografeert echt stukken makkelijker dan helemaal zwart (of wit).
Afbeelding

In tegenstelling tot onze WATERhond houd zij wel van zwemmen. ;D
Afbeelding

Afbeelding

Maar ook met pootje baden kun je heel nat worden! (en jezelf elke keer pas uitschudden als je naast baasje staat ::) )
Afbeelding

Joy vond Boeke wel een beetje vreemd spelen, hij rent namelijk gewoon heel hard rond. Hij is wel langzamer dan zij maar ze snapte gewoon niet hoe hij speelde dus kwam maar weer bij haar baasje staan. ;D Zij daagde Boeke wel af en toe uit maar als ze hem dan niet snapte snauwde ze hem af, Boeke als puber heeft natuurlijk een flink bord voor zijn kop dus na 1x uitgedaagd te zijn bleef hij iets te opdringerig. Dus toen wij hem weggestuurd hadden ging hij maar weer vrolijk rondjes rennen. :D
Als hij de bal had ging hij ook eerst een, twee of drie rondjes rennen voordat hij hem bij ons afleverde. Joy keek hem dan echt heel verbaasd aan want die bal moet toch zo snel mogelijk terug om opnieuw te gooien?!?
Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door