Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
BusKay schreef:Oh het zat verpakt in Curry....

Das ook nie ech bloemkool eten...

Bloemkool das gewoon met sausje en misschien een beetje kaas...
Lekker slap sausje en de bloemkool goed zompig.... :biggrin2: :biggrin2:

Ik wed dat Tom nou meer dan de helft heeft gekregen...
Je denkt serieus dat Tom dat zou eten? :biggrin2:
Meneer had vandaag pens, dat heeft toch echt de voorkeur hoor haha.

Enige waar ik mee op moet passen is rookworst...die ben ik kwijt als ik niet oppas :biggrin2:
Door BusKay
Martine-Tom schreef:Je denkt serieus dat Tom dat zou eten? :biggrin2:
Meneer had vandaag pens, dat heeft toch echt de voorkeur hoor haha.

Enige waar ik mee op moet passen is rookworst...die ben ik kwijt als ik niet oppas :biggrin2:
Gelijk heeft ie.. Laat het vrouwtje die bloemkool dan ik worst... tuurlijk wel een Hemaworstje of niet?? :biggrin2: :biggrin2:

OT:
Vandaag Varkenshaas met roomsaus, salade van spitskool en kidneybonen en gebakken aardappelen.
Door Martine-Tom
BusKay schreef:Gelijk heeft ie.. Laat het vrouwtje die bloemkool dan ik worst... tuurlijk wel een Hemaworstje of niet?? :biggrin2: :biggrin2:

OT:
Vandaag Varkenshaas met roomsaus, salade van spitskool en kidneybonen en gebakken aardappelen.
Hij is niet kieskeurig, elke plastic worst is goed :biggrin2:

Ter compensatie vanavond zelf pizza maken, met verse tomatensaus en mozarella...voor de rest ligt het eraan wat er nog in de koelkast ligt :biggrin2:
Door jasmijn
Kip uit de oven zonder vel en de rest weet ik nog niet :-\
Het word of gekookte aardappels of aardappel puree ( niet uit een pakje )
Met of gekookte sperziebonen of een groenten wok :g:

( of optie 5 alleen kip en groenten voor mij dus geen aardappelen en rijst voor vriendlief ::) )
Door Ronald
Bataatfrietjes uit de oven. Waren best wel een beetje crispy geworden, maar smaakten nog wel aardig.
Daarbij wat ijsbergsla, pittahbroodjes en kipshoarma. Als sausje lekkere dikke Griekse yoghurt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door