Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

tt-tjes schreef:Vanmorgen kwam ik beneden, Chendo had binnen gepoept. Iets wat hij nog nooit gedaan heeft zolang ik hem heb. Verder overal overgegeven. 1 plek zijn restant eten van gisteravond. Ontlasting zat ook slijm bij. Dit heeft hij al een paar dagen. Ontlasting was ook knalgeel, overgeefsel ook maar dat komt misschien door de zoete aardappel. Rest allemaal wit slijmerig schuim.
Hij wil ook weer niets eten.
Vanmiddag afspraak bij DA.
Oh nee he......
Sterkte vanmmiddag....
Verdikke, dat is niet best maar het kan ook een stom virusje zijn. Als hier iets niet goed valt op vlak van voer zit er ook slijm bij de poep en ging het bij Berre destijds altijd wat geel eruitzien (héél soms heel donker bruin, bijna zwart). Het feit dat hij ook z'n voer nog teruggeef wijst dat het niet alleen in z'n darmen fout gaat. Ik duim voor een meevaller straks
Ontlasting is van Sweet patato oranje niet knalgeel. Heel veel sterkte, hopelijk valt het mee!
tt-tjes schreef:Vanmorgen kwam ik beneden, Chendo had binnen gepoept. Iets wat hij nog nooit gedaan heeft zolang ik hem heb. Verder overal overgegeven. 1 plek zijn restant eten van gisteravond. Ontlasting zat ook slijm bij. Dit heeft hij al een paar dagen. Ontlasting was ook knalgeel, overgeefsel ook maar dat komt misschien door de zoete aardappel. Rest allemaal wit slijmerig schuim.
Hij wil ook weer niets eten.
Vanmiddag afspraak bij DA.
Hij heeft vanmorgen weer gegeten. Staat nu voor een paar dagen weer op 2 tabletten pred, daarna weer afbouwen naar 14 dagen 1x daags, en dan naar 14 dagen een halve.
Volgens de DA zal hij zijn hele leven aan de prednison moeten.

Ik wil toch naar een DA gaan zoeken die een dunne naald biopt kan doen, maar ja, het rottige geld wat daar voor nodig is. :'(
tt-tjes schreef:Hij heeft vanmorgen weer gegeten. Staat nu voor een paar dagen weer op 2 tabletten pred, daarna weer afbouwen naar 14 dagen 1x daags, en dan naar 14 dagen een halve.

Ik wil toch naar een DA gaan zoeken die een dunne naald biopt kan doen, maar ja, het rottige geld wat daar voor nodig is. :'(

idd, soms zou een onuitputtelijke bankrekening gemakkelijk zijn. Toch hoop ik dat hij zich op een hele lage dosis verder kan zonder zich naar te voelen.
tt-tjes schreef:Hij heeft vanmorgen weer gegeten. Staat nu voor een paar dagen weer op 2 tabletten pred, daarna weer afbouwen naar 14 dagen 1x daags, en dan naar 14 dagen een halve.

Wat kost dat dan in NL? Ik heb het afgelopen jaar bij alle honden een paar bultjes laten aanprikken (bleken vetbultjes te zijn), en dat was echt niet duur hier in Duitsland (bij mijn da althans).
me and my boys schreef:ach..
weet je dan maar aan de prednison, het is gewoon niet anders.
Als ie zich daardoor beter voelt en weer gewoon mee kan draaien, so be it!
By the way... heb je t ontvangen :)
Ja, ligt net op de mat.

Dankdank.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 15 dec 2015, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door