Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Admin schreef:Bedankt Ronald! Ik had die gezien maar ik wil juist de hoogte en breedte weghalen want de foto's moeten kunnen schalen voor mobiele gebruikers. Daarnaast geeft phpbb een unieke code aan bbcodes. Bijvoorbeeld de afbeelding hierboven zie je bij het schrijven als gewone [img] maar in de database staat ie als [img:16q5suhn]. Dus ik moet alle tags volgens dat formaat opmaken en dan alle codes bij elkaar optellen en het controlegetal aanpassen. :-\

Dat wordt een helse klus vandaar dat ik er nog niet aan toegekomen ben. Hetzelfde geldt voor quotes.
Graag gedaan ;)

Hmm... dan stel ik voor dat iedereen er maar gewoon voor zorgt dat het plaatje op de juiste grootte binnenkomt. En als een plaatje dan te groot is, is het jammer maar helaas. Er zijn genoeg online en offline mogelijkheden om plaatjes te schalen en anders is er wel ergens een behulpzame BP'er te vinden die het wil oplossen. Kun jij je tijd aan belangrijkere zaken besteden :biggrin2:
pike schreef:Even een vraagje. Ik keek zojuist toevallig in mijn profiel naar mijn eigen geplaatste berichten. Het laatste bericht dat ik daar zag staan dateert van gisteren, terwijl ik er vandaag al enkele geplaatst heb. Klopt het dat die niet accuut zichtbaar zijn ????
Kennelijk vindt er 's nachts een soort indexeringsslag plaats. Jeff zal het antwoord wel zo op kunnen lepelen :)
pike schreef:Even een vraagje. Ik keek zojuist toevallig in mijn profiel naar mijn eigen geplaatste berichten. Het laatste bericht dat ik daar zag staan dateert van gisteren, terwijl ik er vandaag al enkele geplaatst heb. Klopt het dat die niet accuut zichtbaar zijn ????
Klopt wat Ronald zegt. Dat soort overzichten worden nu nog één keer per dag bijgewerkt (om 3 uur). Ik wil eerst even kijken hoe zwaar de server daardoor belast wordt. Als het meevalt dan laat ik het elk uur bijwerken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door