Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Echt te erg, aardappelpuree uit een zakje, worteltjes met doperwtjes uit een potje en een visburger voor Leo en een vegahap voor mij. Hoe erg wil je het hebben?
Door koekje
Lizzy schreef:Echt te erg, aardappelpuree uit een zakje, worteltjes met doperwtjes uit een potje en een visburger voor Leo en een vegahap voor mij. Hoe erg wil je het hebben?
Erwtjes en peekes eet ik ook regelmatig uit pot. De (grote) potten van de ekoplaza zit geen suiker etc bij, alleen erwtjes, peekes, water en een snufje zout.
Maar aardappelpuree uit een zakje is wel heel erg ;D

Hier vanavond tagliatelle met pitjes, spekjes, courgette, paddenstoelen etc in kruidenroomsaus en een schaal nog nader te bepalen rauwkost. Als toetje Griekse yoghurt.

Morgen weet ik het ook al. Dat is zelfs al gedeeltelijk klaar.
Jasmijnrijst, rendang, babi ketjap, sate ajam, sambalboontjes, maiskoekjes, cassavekroepoek (ik eet alleen vegakroepoek en emping ga ik van over mn nek), verschillende soorten sambal, atjar ketimoen, gehaktballetjes, satesaus en als toetje een perenijsje.
Door BusKay
koekje schreef: Morgen weet ik het ook al. Dat is zelfs al gedeeltelijk klaar.
Jasmijnrijst, rendang, babi ketjap, sate ajam, sambalboontjes, maiskoekjes, cassavekroepoek (ik eet alleen vegakroepoek en emping ga ik van over mn nek), verschillende soorten sambal, atjar ketimoen, gehaktballetjes, satesaus en als toetje een perenijsje.
Hoe laat kan ik komen??

OT: Lasagne deel 2
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door