Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kiara
Gister heb ik een foto lijst ontvangen water dicht waar de foto van het opperhoofd in komt op Mickey zijn grafje, vind alleen jammer dat je nu geen mooie bloeiende plantjes kan kopen, er staat wel een mooie rododendron op die witte bloemen krijgt, heb witte tulpen bollen gepland maar ja daar zie je nu niks van.

Wat is het leeg op bed hij lag altijd bij mij te slapen :'(
Ik weet niet of meer mensen het hebben dat als je meerdere dieren heb je toch soms met een bepaald dier meer band heb als de ander? Dat had ik wel met Mickey weet niet waarom , overigens ook met Bandit de border. Het is niet zo dat ik de andere niet lief vind of zo maar kan het moeilijk uitleggen.
1 ding weet ik nu wel dat het leven soms zo oneerlijk kan zijn
Door hannabelgje
Er zijn nu wel winterviolen te koop die nu bloeien. Die stoppen helaas wel met bloeien als het echt gaat vriezen. Maar in het voorjaar bloeien ze dan weer vrolijk verder.
Door dinky89
Een echte winterbloeier is de helleborus (kerstroos)

En ja, ik ken dat gevoel dat de ene dieper in je hart zit dan de ander ;-)
Door hamada
Ik lees dit nu pas...heel veel sterkte met dit verlies :'(
Een moeilijke keuze, zeker als je zo'n bijzondere band hebt. Maar je hebt Mickey in liefde zijn vrijheid gegeven.
Door frodo quin
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie mijn katten en ratten allemaal doodgraag, diegene die leven en diegene die er niet meer zijn, ik zou voor allen alles (hebben) willen opofferen om hun leed te besparen, maar de band met de ene ging/gaat dieper dan die met de andere en de leegte die ze achterlaten is bij de ene ook groter dan bij de andere.

Nogmaals veel sterkte. Ook al heeft hij niet erg lang mogen leven, hij heeft volgens mij een heel gelukkig leven bij jou gehad.

Qua bloem/plant denk ik ook aan kerstroos, als die ten minste ook buiten kan staan.
Door kiara
Ik kreeg een hele mooie kaart/brief van mijn lieve dochter Aranka,zal het schrijven.

Twee grote,groene ogen keken mij heel droevig aan.
Het is alsof ze wilde vragen: "Is het tijd voor mij om te gaan? "

Verdrietig moest ik dit beamen,drukte hem zachtjes aan mijn hart.
Het liefst ging ik met hem samen,deze weg vol pijn en smart.

Heel veel dank voor al je liefde,
heel veel dank voor al je trouw.

Lieve Mickey ga nu maar slapen,
dank je wel ik hou van jou. :crying:
Door dinky89
Mooi :-*

Weet dat ze bij tuinland in ieder geval helleborus verkopen maar weet niet of daar een winkel van in jouw buurt zit? Andere tuincentrum zullen ze denk ik ook wel hebben
Door Ruisje
kiara schreef:ik heb alleen intratuin in de buurt bel ze wel dank je
Intratuin heeft zeker Helleborus.
Wat een prachtige tekst heeft je dochter in de kaart geschreven!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door