Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Is dat nou eigenlijk leuk om te doen, Jeff, zo'n heel forum overzetten? Of lig je inmiddels aan het zuurstof?Dit vind ik leuk om te doen omdat ik het ook als werk doe, alleen ben ik met Barfplaats niet gebonden aan budgetten of deadlines. Lizzy geeft me alle vrijheid aan de technische kant en ik bemoei me inhoudelijk niet met Barfplaats. Het overzetten was leuk om van tevoren uit te zoeken (ik ben daar bijna drie jaar mee bezig geweest omdat er in die tijd nog geen geschikte oplossingen waren) en ik vind het een uitdaging om de probleempjes waar jullie nu mee komen op te lossen. Zo'n heel forum om te zetten in de Barfplaats stijl en kleuren is een enorm langdradige en saaie klus (dat heeft maanden geduurd) maar gelukkig was Lizzy zo aardig geweest om een bijdrage te doen zodat ik een hulpje kon inhuren om daarmee te helpen.
Jeff schreef:Dit vind ik leuk om te doen omdat ik het ook als werk doe, alleen ben ik met Barfplaats niet gebonden aan budgetten of deadlines. Lizzy geeft me alle vrijheid aan de technische kant en ik bemoei me inhoudelijk niet met Barfplaats. Het overzetten was leuk om van tevoren uit te zoeken (ik ben daar bijna drie jaar mee bezig geweest omdat er in die tijd nog geen geschikte oplossingen waren) en ik vind het een uitdaging om de probleempjes waar jullie nu mee komen op te lossen. Zo'n heel forum om te zetten in de Barfplaats stijl en kleuren is een enorm langdradige en saaie klus (dat heeft maanden geduurd) maar gelukkig was Lizzy zo aardig geweest om een bijdrage te doen zodat ik een hulpje kon inhuren om daarmee te helpen.Jij werkt toch bij de dierenambulance?
Lazy Garfield schreef:Jij werkt toch bij de dierenambulance?Ik zat bij de dierenbescherming maar dat was als vrijwilliger en al jaren geleden.
Of zit je nog steeds in de automatiserng en is de dierenambulance vrijwilligerswerk?
Sigbrid schreef:Klopt het dat ik nu bij talpatalk alleen verstuurde pb's zie als ze zijn gelezen ? Kan dus niet zien wie ik betaalpb heb gestuurd op 2 na ( die hem waarschijnlijk hebben gelezen dan ) en de rest staat nergens.De rest kan je in je Postvak Uit vinden. De laatste keer dat Tapatalk zei de app aan te passen zodat het die laat zien was in 2011 dus ik zou er niet op rekenen.
Jeff schreef:Op talpatalk zit alleen postvak in en verzonden , geen postvak uit .
De rest kan je in je Postvak Uit vinden. De laatste keer dat Tapatalk zei de app aan te passen zodat het die laat zien was in 2011 dus ik zou er niet op rekenen.
Sigbrid schreef:Op talpatalk zit alleen postvak in en verzonden , geen postvak uit .Ik zet de PB die je gestuurd hebt ook even hier Sigbrid:
Inloggen via desktop kan ik ook niet meer , En nieuw ww aanvragen ook niet aangezien dat via oud emailadres gaat
Het inloggen lukt me op desktop nog steeds niet . Inmiddels heb ik het aantal pogingen overschreden . En lukt het zelfs niet met extra code .Jeff, ik snap er niks van, als een wachtwoord op het een werkt, moet het toch ook op het ander werken? Kun jij hier iets mee?
Nu had ik ergens gezien te mailen naar je maar vind het emailadres niet meer terug .
Het is onder gebruikersnaam Sigbrid ( tapatalk lukt dus wel) het emailadres waar de desktop aan gekoppeld was werkt jet meer indien nodig is mijn goede email
Doe ik iets verkeerd of kan je me helpen ook weer via desktop in te kunnen loggen ?
Lizzy schreef: Jeff, ik snap er niks van, als een wachtwoord op het een werkt, moet het toch ook op het ander werken? Kun jij hier iets mee?Ik kon met mijn oude inlognaam en wachtwoord wel in Tapatalk inloggen, maar niet op de website. Dus er zat wel degelijk een verschil in. Wel bizar trouwens...
Ronald schreef:Ja dat dus , wel op tapatalk maar niet via de pc op de website .
Ik kon met mijn oude inlognaam en wachtwoord wel in Tapatalk inloggen, maar niet op de website. Dus er zat wel degelijk een verschil in. Wel bizar trouwens...
Sigbrid schreef:Ja dat dus , wel op tapatalk maar niet via de pc op de website .Ik kon met mijn inlognaam (= niet Ronald) geen wachtwoordreset aanvragen. Naam/email kon niet worden gevonden.
Hoe heb je dat opgelost Ronald ?
Sigbrid schreef:Op talpatalk zit alleen postvak in en verzonden , geen postvak uit .Dat bedoelde ik ook. Het forum werkt nu eenmaal zo dat verzonden PB's in de Postvak Uit blijven staan totdat ze gelezen zijn en dan pas naar Verzonden Items worden verplaatst. Dat vind ik ook niet logisch maar zo werkt het nou eenmaal en dat kan niet veranderd worden. Tapatalk heeft geen Postvak Uit dus die laten die berichten gewoon niet zien. Ze hebben al in 2011 beloofd dat op te lossen maar dat is niet gebeurd.
Inloggen via desktop kan ik ook niet meer , En nieuw ww aanvragen ook niet aangezien dat via oud emailadres gaat
Sigbrid schreef:Ja weet zijn er ook weer via desktop !! Thanx , nu nog even zoeken hoe ik mijn ww kan veranderen
Jeff schreef:Ja had hem gevonden en weer veranderd
![]()
Wachtwoord veranderen staat hier: http://www.barfplaats.nl/forum/ucp.php? ... eg_details