pike schreef:ga jij eerst maar eens uitleggen waarom de foto's op zijn kant komen dan zien we wel verderIk ga natuurlijk geen gratis advies geven

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef:ga jij eerst maar eens uitleggen waarom de foto's op zijn kant komen dan zien we wel verderIk ga natuurlijk geen gratis advies geven
Ingeborg58 schreef:Ik krijg het op mijn Ipad en Iphone ook niet voor elkaar.ik ook niet
monster schreef: Even kijken of het lukt.Waarom zo sip, is toch super gelukt. Wat een kanjer!
pike schreef:Waarom zo sip, is toch super gelukt. Wat een kanjer!Beetje groot uitgevallen.
monster schreef:Beetje groot uitgevallen.Een kanjer op een kanjer van een foto
MarijeEnBoomer schreef:Ik ga natuurlijk geen gratis advies gevenNee, gelijk consult tarief laten dokken!
pike schreef:Enige wat ik nog niet goed snap bij de tinypic is wat "inline plaatsen" betekent"Inline plaatsen" betekent niets anders dan de link in de tekst plakken. Ik heb de tekst aangepast.
pike schreef:Ook even geprobeerd op de iPad maar daar krijg ik de foto wel geupload maar het adres niet in het bericht geplaatst dus geen foto..
Ruisje schreef:Hier heb ik het op de iPad gedaan. Url geselecteerd, gekopieerd en toen in bericht geplakt.
Dian schreef:Het lukt mij zelfs niet op mijn laptopIk gebruik resize, altijd goed
lianneke schreef:Poging 600.. Noppes, het selecteren gaat niet lukken. Snap er niks van
Radja schreef:Volgens mij mis je de laatste G] en ook het eerste haakje [img]Ik%20heb%20net%20alles%20geselecteerd%20en%20daarna%20geplakt%20op%20mijn%20Ipad%20[img]http://i63.tinypic.com/2yuhvyq.jpg[/img]
TomsBorders schreef:hmm ja raar, als ik de image open in een nieuw tabblad staat hij wel goed, ik ga even zoeken waardoor dat zou kunnen komen.
Jump schreef:Bij mij (Samsung pad en phone)doet tinypic helemaal niets, kan geen foto uploaden.
Pauline schreef:Op de pc werkt het goed, op mijn telefoon kan ik de link niet volledig kopiëren......
Ingeborg58 schreef:Ik krijg het op mijn Ipad en Iphone ook niet voor elkaar.
koekje schreef:Doet t gewoon. Alleen plaats inline helaas niet, ik moest de url handmatig inplakken. Het zou wel erg handig zijn als dat het wel zou doen. Hier ipad (apple dus he, samsung etc is geen ipad) met safari.
Mieke L. schreef:ik ook nietVoor iedereen die problemen heeft met tinypic: het klopt dat de link in de tekst plakken niet goed werkte want het blijkt dat het niet goed samenwerkt met de Tapatalk plugin die ook op het forum is geinstalleerd. Ik ga een oplossing zoeken.