Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg58
jasmijn schreef:Verwarming zit bij mij gewoon netjes aan de bovenkant van de foto, dus bij mij staat hij echt goed.

Ik zit op mijn iPad
:o :o :o Zit jij op je Ipad???
Niet doen hoor......dan gaat ie kapot!!!
Door Dian
Inge en Bono schreef:Huuuh? Haha das grappig, zal zo eens op de laptop kijken
(Even voor de zekerheid; de verwarming moet aan de bovenkant van de foto. Bij mij zit ie nu links)

Hier hangt ie nog steeds op de kop :biggrin2:
Door pike
jasmijn schreef:Verwarming zit bij mij gewoon netjes aan de bovenkant van de foto, dus bij mij staat hij echt goed.

Ik zit op mijn iPad
Dat is typisch, bij mij staat hij op de macbook op zijn kant en op de ipad staat hij goed.

Maar ik kan op inline klikken wat ik wil er gebeurt niets. Moet gewoon de url copiëren en plakken. Is prima wat mij betreft ik hoef er geen vier wieltjes bij :biggrin2:

Afbeelding
Door pike
Met enige moeite is deze met de ipad geplaatst. Het selecteren van de url gaat niet zo gemakkelijk. Maar dan gewoon kopieer en plak, inline doet niets. Dus of ik doe iets verkeerd en anders blijft de vraagt waar is dit knopje voor?

Afbeelding
Door Inge en Bono
pike schreef:Dat is typisch, bij mij staat hij op de macbook op zijn kant en op de ipad staat hij goed.
;D dan ligt het vast aan verschillende systemen, ofzo, thnx
Ehhmm Dian, waar werk jíj mee dan, dat ie bij jou op z'n kop staat? :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door