Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dian
Lida. S schreef:We "schelden" White altijd uit voo mislukt konijn. Gen mooie benaming voor een Westie. Blackie is kliener dan dat jullie hondje was. Ik zal tzt nog wel wat meer foto's plaatsen van de honden, dan krijg je een beter beeld
Mislukt konijn, het beestje zou er een trauma aan overhouden :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Hier noem ik Rakker vaak een vleermuis, zeker als hij net weer gekortwiekt is lijkt hij er best op :biggrin2:

Onze Boefje was een halve Bouvier (paps) en mams was een mengelmoes, daar zat van alles in. Boefje had een schofthoogte van 40 cm.....
Door Lida. S
Dian schreef:Mislukt konijn, het beestje zou er een trauma aan overhouden :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Hier noem ik Rakker vaak een vleermuis, zeker als hij net weer gekortwiekt is lijkt hij er best op :biggrin2:

Onze Boefje was een halve Bouvier (paps) en mams was een mengelmoes, daar zat van alles in. Boefje had een schofthoogte van 40 cm.....
Ik ben direct gaan meten. Blacky heeft een schofthoogte van 27. Dat is dus wel een stukkie kleiner.
Door pike
Lida. S schreef:Ik scheer de honden altijd kaal. Dat is makkelijker dan er een goed model van te maken. En die schooiers van mij zijn dat ook niet waard. Ze lopen en graven de hele dag in de bagger. Dan is het wel zo makkelijk als de hele vacht kort is. Het karakter van de hond verandert er niet door, maar ze zijn hierdoor wel minder herkenbaar
Jouw honden hebben maar geluk dat ze de hele dag kunnen lopen en graven in de bagger. Heerlijk toch welke hond wil dat nou niet. :D
Door Lida. S
pike schreef:Jouw honden hebben maar geluk dat ze de hele dag kunnen lopen en graven in de bagger. Heerlijk toch welke hond wil dat nou niet. :D
Ja, maar als ze zo smerig zijn, heb ik niet echt zin om met ze te kroelen, en ze mogen ook niet op schoot. Dus dat lopen ze dan weer mis
Door Dian
Lida. S schreef:Ik ben direct gaan meten. Blacky heeft een schofthoogte van 27. Dat is dus wel een stukkie kleiner.

dat is net iets kleiner als Rakker, die is iets van 30 cm ofzo..... Leuk formaatje, handzaam, makkelijk mee te nemen :biggrin2: Vind het echt een geweldig leuk hondje om te zien :smitten:
Door Lida. S
Dian schreef:dat is net iets kleiner als Rakker, die is iets van 30 cm ofzo..... Leuk formaatje, handzaam, makkelijk mee te nemen :biggrin2: Vind het echt een geweldig leuk hondje om te zien :smitten:
Ik wil niet teveel opscheppen over mijn honden, maar Blacky is ook echt een geweldig leuk hondje. Je breekt alleen bijna je nek over haar, want ze is nooit verder dan 2 meter bij me vandaan. Ze ligt onder de tafel op mijn voeten, gaat mee naar de wc, zit voor de douche te wachten, en als ik 10x de trap op en af loop doet zij dat ook, en dan moet ik echt oppassen dat ik niet over haar struikel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door