Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb wel al mijn berichten uit alle mappen verwijderd omdat het toch allemaal oud was. En opgeruimd staat netjes! ;)

Toch geeft ie aan dat er nog 11 berichten in 'Postbak uit' zijn opgeslagen, maar die is voor zover ik kan zien hartstikke leeg... ?
En er is een nieuw bericht wat niet binnenkomt omdat m'n mappen vol zijn??
Verder staat mijn zojuist verstuurde PB aan iemand wel in 'Postbak Uit' en wordt blijkbaar niet verzonden...??
Ruisje schreef:Ik heb wel al mijn berichten uit alle mappen verwijderd omdat het toch allemaal oud was. En opgeruimd staat netjes! ;)

Toch geeft ie aan dat er nog 11 berichten in 'Postbak uit' zijn opgeslagen, maar die is voor zover ik kan zien hartstikke leeg... ?
En er is een nieuw bericht wat niet binnenkomt omdat m'n mappen vol zijn??
Verder staat mijn zojuist verstuurde PB aan iemand wel in 'Postbak Uit' en wordt blijkbaar niet verzonden...??
Als je post nog in "postvak uit" staat houdt dat zoveel in als dat de ontvanger 'm nog niet gelezen heeft.
De rest wordt aan gewerkt, komt goed.
Misschien is de vraag al ergens gesteld (oud-blonT, dus een excuus):

Vroegâh, als ik een topic in TapaTalk als gelezen markeerde, was deze ook op de website gemarkeerd als gelezen.
Als ik nu 's avonds aan het lezen ben geweest op de feun en 's morgens via de webbrowser op de computer, komen alle forumberichten die ik de avond ervoor al gelezen had, weer als ongelezen naar voren... Zo krijg ik het nooit af! :confused1:
Ronald schreef:Misschien is de vraag al ergens gesteld (oud-blonT, dus een excuus):

Vroegâh, als ik een topic in TapaTalk als gelezen markeerde, was deze ook op de website gemarkeerd als gelezen.
Als ik nu 's avonds aan het lezen ben geweest op de feun en 's morgens via de webbrowser op de computer, komen alle forumberichten die ik de avond ervoor al gelezen had, weer als ongelezen naar voren... Zo krijg ik het nooit af! :confused1:
Ik had hetzelfde probleem en nadat ik verschillende dingen had geprobeerd werkte het opeens dus ik weet niet zeker wat de oplossing was, maar probeer dit maar:

1. Probeer het opnieuw. Ik heb de plugin op het forum gereset dus misschien hoef je niks te doen en werkt het al.
2. Leeg de app cache. Ik heb Tapatalk voor de android maar ik neem aan dat het voor de iphone hetzelfde werkt.
3. Als dat niet helpt probeer dan de Tapatalk app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik heb berichten gelezen van mensen op andere fora waar dat werkte.
Jeff schreef:Ik had hetzelfde probleem en nadat ik verschillende dingen had geprobeerd werkte het opeens dus ik weet niet zeker wat de oplossing was, maar probeer dit maar:

1. Probeer het opnieuw. Ik heb de plugin op het forum gereset dus misschien hoef je niks te doen en werkt het al.
2. Leeg de app cache. Ik heb Tapatalk voor de android maar ik neem aan dat het voor de iphone hetzelfde werkt.
3. Als dat niet helpt probeer dan de Tapatalk app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik heb berichten gelezen van mensen op andere fora waar dat werkte.
That did the trick...

Ik heb een Android telefoon. Wat ik gedaan heb, is het volgende:
- Via instellingen naar Apps
- Via Apps naar Tapatalk
- Hier het programma gestopt. Meldingen genegeerd.
- Cache geleegd
- Op de normale manier Tapatalk weer gestart
Ruisje schreef:PB's en Tapatalk gaat niet lekker. Als ik op een ingekomen bericht reageer (quoted) zie ik in de verzonden berichten alleen een kopie van het (originele) ingekomen bericht en zonder mijn antwoord.
Nieuw ingekomen pb's komen pas in Tapatalk als ik eerst via de browser heb ingelogd en daar pb's naar pb's ben gegaan.
Ik heb het getest en bij mij gaat het goed. Gebruik jij de iphone of android app? Gisteren had Ronald ook problemen met Tapatalk en die waren opgelost door de app cache te legen. En anders kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. En als het dan nog steeds niet werkt dan moet je dat laten weten dan meld ik het bij Tapatalk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door