BusKay schreef:![]()
![]()
Ze hebben Angelique groen geverfd....
![]()
![]()
Dat je maar goed ziet dat ik aanwezig ben

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
BusKay schreef:![]()
![]()
Ze hebben Angelique groen geverfd....
![]()
![]()
Angelique schreef:Dat je maar goed ziet dat ik aanwezig ben
eelke schreef:Ik wordt er ook een beetje groen vanIk zie dat jij ruim 9000 berichten hebt en toch maar 5 sterretjes!!
eelke schreef:Volgens mij had ik er voor de verhuizing meerWanneer ga jij wat aan je onderschrift doen?Maar het geeft niet, want ik zag vandaag dat je de ledenlijst kunt ranken op aantal berichten, en da's al erg genoeg
Lizzy schreef:Wanneer ga jij wat aan je onderschrift doen?Nou, inderdaad!
Lizzy schreef:Oke dan, nu denk ik?
Wanneer ga jij wat aan je onderschrift doen?
Lizzy schreef:Wanneer ga jij wat aan je onderschrift doen?Huh die avatar van onze beheerder dan?? Lijkt ook niet erg op een Dalmaat...
BusKay schreef:Huh die avatar van onze beheerder dan?? Lijkt ook niet erg op een Dalmaat...Nee, dat zie je verkeerd, je wordt dan
Eerst mogen we nergens aankomen.. en nou moeten we opschieten??![]()
![]()
Ik moet oppassen want straks wordt ik![]()
![]()
Ik mis ons Franske nog bij de smilies en Astrid Kersseboom...![]()
Lizzy schreef:En mijn avatar is speciaal voor mij ontworpenIk keek dus terug in the historie (2010) en zag dat je er geen had![]()
Lizzy schreef:Wanneer ga jij wat aan je onderschrift doen?Is toch weer aardig up to date
Angelique schreef:Ohhhhhhhh, wat hebben we weer mooie smiliesMoeten die lelijkerds er wel nog uitgemikkerd worden
pike schreef:Is toch weer aardig up to dateDat ligt aan jou, want hier waren ze vanmorgen allemaal al opgezouten![]()
Moeten die lelijkerds er wel nog uitgemikkerd worden![]()
![]()
Angelique schreef:Dat ligt aan jou, want hier waren ze vanmorgen allemaal al opgezouten