Edit : toch wel vreemd dat dus niet iedereen dat heeft. Maar goed, we zijn in de opstartfase en laten Jeff rustig zijn ding doen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Chouka schreef:Ik zou graag weten hoe je een geplaatst bericht kunt aanpassen. Iets toevoegen of verwijderen kan ik niet.Als je een bericht geplaatst hebt, zie je rechts bovenin je bericht een aantal icoontjes staan.
Lazy Garfield schreef:Ik zie maar 2 icoontjes staan. Het linkse is om te melden aan een moderator en het rechtse (heb ik nu gebruikt) is voor een citaat. Heb jij er meer staan?
Als je een bericht geplaatst hebt, zie je rechts bovenin je bericht een aantal icoontjes staan.
Het eerste icoontje is om je bericht te wijzigen.
Chouka schreef:In andere topics heb ik er nog altijd maar 2 en kan ik niets veranderen.Dit is in het eerste uur of twee uur dat je er 3 of 4 hebt daarna 2...
zurca schreef:Lizzy en Angelique, bedankt voor jullie reactie.
Er word momenteel zoveel geschreven/gevraagt over het forum, ik kan niet alles bijhoudenHad dus nog niet gelezen over de pbtjes. Ik heb verder nog niets weggedaan, wacht rustig af. Begrijp heel goed dat Jeff ook niet alles in 1 keer op kan lossen
Lizzy schreef:Ik ben ook niet boosIk begrijp je helemaal hooren al zeker niet op jou. Maar het is ook voor ons wel eens frustrerend dat we van alles schrijven in de hoop te kunnen helpen, wat mensen dan niet lezen en zo meteen reuze verdrietig zijn omdat ze PB's niet meer hebben die ze nog wel hadden kUnnen hebben maar per ongeluk hebben weggeknikkerd
Lizzy schreef:Ik ben ook niet boosen al zeker niet op jou. Maar het is ook voor ons wel eens frustrerend dat we van alles schrijven in de hoop te kunnen helpen, wat mensen dan niet lezen en zo meteen reuze verdrietig zijn omdat ze PB's niet meer hebben die ze nog wel hadden kUnnen hebben maar per ongeluk hebben weggeknikkerd
pike schreef:Hè, jammer dat dit niet werkte bij jou.![]()
![]()
Ja ik heb Safari en ik had even de hoop dat het zo simpel was maar nee, helaas staat daar geen vinkje. En met vinkje geeft ook geen resultaat, dat moest ik natuurlijk even proberen.
Welke versie heb jij? Ik draai onder OsX El Capitan versie 10.11.1.
Chouka schreef:A zo. Dat is heel onhandig. Fouten kunnen dan niet meer gecorrigeerd worden, bestellijsten kunnen niet aangevuld worden,...Volgens mij is dit ondertussen aangepast.