Met zijn tweeën 500 gram pizzadeeg van spelt- en volkorenspeltmeel gegeten Ik had een heerlijke saus gemaakt, verder de pizza's met mozzarella en kerstomaatjes belegd, beetje extra vergine olijfolie en peper uit de molen, de oven in (onderste richel op 275 graden), laatste 2 minuten in de oven serrano ham er op leggen, en dan serveren met rucola, Parmezaanse kaas en nog wat extra vergine olijfolie.
Ik ken op dit vlak maar één term die op mij van toepassing is... CARNIVEULTARIER...
Krijg je met zo'n verslaving.. het is wel de enige die ik heb... roken (niet meer), drinken nooit gedaan en al dat zware spul heb ik zelfs nog niet van gedroomd.
Gisteren snel wat uit de vriezer getrokken (lang moeten wachten op de anwb, auto is kaduuk, nu hopen dat deze voor een redelijke prijs gemaakt kan worden anders gaat ie naar de sloop)
Vandaag eten we aardappels, sperzieboontjes en een lekker stukje zalm erbij. Als toetje tutti frutti crumble.
Gister zelf gemaakte erwtensoep en vandaag weer zelf gemaakte erwtensoep
1 verrandering dan wel, gister hadden we Portugese bloedworst er bij en vandaag word het Portugese kip piri piri
Heerlijk 2 culturen door elkaar gehusseld