Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Lijkt wel of er niemand nog tijd heeft om te eten hier...

Hier wel hoor... Slagersgehaktballen rettichsalade en gegrilde polenta
Door Mowgli
Zelfgemaakte pizza *burp*.

Met zijn tweeën 500 gram pizzadeeg van spelt- en volkorenspeltmeel gegeten ::) Ik had een heerlijke saus gemaakt, verder de pizza's met mozzarella en kerstomaatjes belegd, beetje extra vergine olijfolie en peper uit de molen, de oven in (onderste richel op 275 graden), laatste 2 minuten in de oven serrano ham er op leggen, en dan serveren met rucola, Parmezaanse kaas en nog wat extra vergine olijfolie.
Door BusKay
Jawel nieuw woord... FLEXITARIER

Ik ken op dit vlak maar één term die op mij van toepassing is... CARNIVEULTARIER...

Krijg je met zo'n verslaving.. het is wel de enige die ik heb... roken (niet meer), drinken nooit gedaan en al dat zware spul heb ik zelfs nog niet van gedroomd.
Door Ruby/Billy
Gisteren snel wat uit de vriezer getrokken (lang moeten wachten op de anwb, auto is kaduuk, nu hopen dat deze voor een redelijke prijs gemaakt kan worden anders gaat ie naar de sloop)

Vandaag eten we aardappels, sperzieboontjes en een lekker stukje zalm erbij. Als toetje tutti frutti crumble.
Door jasmijn
Gister zelf gemaakte erwtensoep en vandaag weer zelf gemaakte erwtensoep :biggrin2:

1 verrandering dan wel, gister hadden we Portugese bloedworst er bij en vandaag word het Portugese kip piri piri :dribble:
Heerlijk 2 culturen door elkaar gehusseld :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door