Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petralita
Super hoor! Goed werk.
Volgend weekend lang weekend om de tijd van afgelopen weekend in te halen?

Ik zie dat de smilies zijn verdeeld over meerdere pagina's en dat ze een beetje vreemd zijn uitgelijnd.
Door cj
Ik lees net dat het tekstballonnetjes zijn, thanx Koek. Voor mij zijn het rode ballen. Ze dansen nl bij mij (hoezo een oogafwijking)
Saskia
Door Anneloog
Links bovenin op de index pagina van het forum is een mogelijkheid om alles gelezen ff aan te tikken dan gaan alle rode ballonnetjes weg, maar dit moet je dus regelmatig doen aangezien zodra er een nieuw bericht geplaatst word het weer een rood ballonnetje zal wezen ;)
Door -Annemarie-
Anneloog schreef:Links bovenin op de index pagina van het forum is een mogelijkheid om alles gelezen ff aan te tikken dan gaan alle rode ballonnetjes weg, maar dit moet je dus regelmatig doen aangezien zodra er een nieuw bericht geplaatst word het weer een rood ballonnetje zal wezen ;)
Ok, dat is dan van korte duur. Maar evengoed bedankt! :thumbsupup:
Door Inge en Bono
cath schreef:
Beheer abonnelenten zie ik ook al niet staan.
Is dat bij snelle links?
Vind ik ook niet :confused1:
Zou het aan mij tablet liggen

Je moet het poppetje (tussen de faq en het envelopje) aanklikken. Dan kies je gebruikerspaneel en vervolgens beheer favorieten. Daar vind je de bladwijzers
Door Me and my boys
Lazy Garfield schreef:Ook niet als je naar je gebruikersprofiel gaat? Daar zie je "je berichten" staan.
nope berichten 0
ook nog sterloos hahaha ik wacht gewoon effe af wat nog komen gaat :)
Door cath
Inge en Bono schreef:Je moet het poppetje (tussen de faq en het envelopje) aanklikken. Dan kies je gebruikerspaneel en vervolgens beheer favorieten. Daar vind je de bladwijzers
Jeej gevonden .
Bedankt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door