Anne in Duitsland schreef:Leeft Jeff eigenlijk nog, of zit hij zich ergens op de heide rillend de haren uit het hoofd te trekken?Hij leeft en zit met stalen zenuwen en engelengeduld al onze problemen punt voor punt op te lossen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Leeft Jeff eigenlijk nog, of zit hij zich ergens op de heide rillend de haren uit het hoofd te trekken?Hij leeft en zit met stalen zenuwen en engelengeduld al onze problemen punt voor punt op te lossen.
Angelique schreef:
Hij leeft en zit met stalen zenuwen en engelengeduld al onze problemen punt voor punt op te lossen.
charmed schreef:kreeg een melding dat ik een nieuw privé bericht had. Maar ook dat deze niet gelezen kon worden omdat ie achter gehouden werd omdat de map vol was. Dus 99% van mijn PB-tjes verwijderd. Kreeg ik nog die Melding. Dus nog de laatste 3 verwijderd. Kreeg ik nog die melding. Nog een keer de mappen nagelopen, gekeken of ik wat kon verwijderen. Kon niet meer, stond niets in. Maar in 1 map moeten er nog 4 staan (onzichtbaar weliswaar). Maar ineens was mijn nieuwe PB ook weg? Dus nu heb ik een leeg boxie en ook mijn nieuwe pb is weg
tt-tjes schreef:Ik ook, ik heb ook ongeveer 900 berichten in mijn postvak uit staan. Daar staat dan bij dat de berichten verwijderd zijn door de auteur. Deze moet ik er er eerst allemaal uitkiepen.Ben je in ieder geval van de straat af.....
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe de pb's nu werken.
tt-tjes schreef:Ik ook, ik heb ook ongeveer 900 berichten in mijn postvak uit staan. Daar staat dan bij dat de berichten verwijderd zijn door de auteur. Deze moet ik er er eerst allemaal uitkiepen.
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe de pb's nu werken.
zurca schreef:Ja dat is "lastig" maar daar zal misschien nog een oplossing voor komen?
Ik vind het jammer dat die berichten niet meer te lezen zijn, het zijn pbtjes die ik voorheen wel gewoon nog kon lezen en sommige ook bewaard had met een reden.
Maar misschien dat daar ook nog naar gekeken gaat worden?
zurca schreef:Ik heb bij mijn priveberichtjes heel vaak "Verwijder bericht Dit bericht is verwijderd door zijn auteur." staan. Die berichten kan ik ook niet meer lezen