Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef:
In windows (en linux) kan je per website apart een tekstvergroting aanzetten en deze wordt dan onthouden. Je kan dit weer bijstellen met control en wieletje van de muis, of control en + of - teken op je toetsenbord.
Zoals ik al zei, met control- wordt de tekst wel kleiner maar de schermbreedte blijft hetzelfde, met dus veel leeg wit aan de rechterkant en de verticale tekst blijft en de faq blijft ook buiten beeld.
Anne in Duitsland schreef:
Dat is logisch natuurlijk, want dat is geen bericht van jou, Lil, en dus kun jij dat niet bewerken. Als het goed is, ziet Miik wel vier knopjes? In haar eigen bericht, bedoel ik?

Edit: Zelf heb ik dit bericht net bewerkt door die laatste zin eraan toe te voegen. Inderdaad linkericoontje van de rij van vier.

Edit II: het klopt wel dat als je bericht al ouder is (van gisteren bv. in mijn geval), je de bewerkingsmogelijkheid niet meer hebt. Dan staan er alleen 2 icoontjes in je eigen oude bericht. Maar ik geloof dat daaraan gewerkt wordt.

Edit III: 'daaraan' moest aan elkaar. :biggrin2:

Ja, ik snap dat ik niet zomaar een bericht van een ander kan bewerken of wijzigen :biggrin2:
Bedoelde inderdaad dat eerst twee knoppen waren en sinds heel erg kort vier knoppen. ;)
rosmin schreef:Hoe krijg ik foto in onderschrift terug?

Na instellen standaard toevoegen in gebruikers profiel , geeft hij alleen de img- code weer, maar geen beeld.
Hoe verander ik dit simpel? Ben een echte nerd op dit gebied ::)

Een nerd is juist iemand die meestal wel vaardig met de computer is, ook wel geek genoemd :P

Je moet width=zoveel height=zoveel weghalen bij de codes.
En dan ook aanvinken dat je je onderschrift wilt laten zien.
Grrrrr..... wat is dat voor iets met die aanmeldsleutels???
Heeft dat een bepaald nut?
Dat is nieuw in het gebruikersprofiel..

Ik mag nu iedere keer mij opnieuw aanmelden... :-[ :-[

update: lijkt alleen de eerste keer te zijn als je reageert op een notificatiemail.
Laatst gewijzigd door BusKay op wo 02 dec 2015, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door