Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hope schreef:
Die waarschuwing ziet er anders uit dan eerder. Dat was hier in elk geval de reden waarom mijn reactie er een keer niet bij stond. Deze waarschuwing valt bijna niet op. Even goed kijken dus ;-)

Dank je! Dan denk ik idd dat het daaraan heeft gelegen en dat gebeurde nu ook,reactie van Pike.
Valt niet op en mijn,hoe noem je zoiets,balk waar dingen openstaan op internet,valt er overheen.

En de emoticons van mijn Ipad worden niet ondersteund,krijg ik ook net een melding van. Kan zijn dat ik die gisteren ook kreeg.

Maar mysterie is opgelost :biggrin2:
Kim_S schreef:Ik kreeg de melding dat er een pb in de wachtrij staat omdat het postvak vol is (okee, dat klopt aardig met 1100+ berichten :biggrin2: ).
Ik heb ze bijna allemaal verwijderd, maar nu krijg ik nog steeds die melding en kan de pb niet zien.

Er blijft een "1" staan bovenin bij het envelopje.

Heb ik nou voor niks 1100 pb's zitten verwijderen? :crazy2:
Kim, we weten dat er problemen zijn met de PB's. Daar wordt aan gewerkt. Ik raad zelf iedereen aan om gewoon even niks te doen aan de pb's die er allemaal staan en even rustig af te wachten tot we weten wat het probleem is en weten of het opgelost kan worden.
pike schreef:Zo ziet mijn scherm er uit aan de rechterkant. Verticale letters, overlappende zoekfunctie, de faq is niet in beeld. Alleen door het scherm te schuiven kan ik die zien. Is dat de bedoeling want het is vreselijk onhandigL:

Afbeelding
Ik heb dit probleem al gemeld en het staat op de lijst en er wordt aan gewerkt (dat kan wel even duren). Voor de duidelijkheid zal ik de foto aan Jeff doorgeven, dan heeft hij er beeld bij! Bedankt voor het plaatsen.
pike schreef:quote Hope: Pike, heb je al geprobeerd om de control toets in te houden en dan met het wieltje van de muis omlaag te draaien? /quote

En wat zou er dan moeten gebeuren? Ik heb overigens geen muis maar een trackpad (notebook).
Ik kan de faq wel in beeld schuiven maar het is niet handig. Als ik onderaan een pagina zit moet ik eerst weer naar boven en schuiven.
Dan kan je het beeld in- en uitzoomen. Met een trackpad doe je dat door control in te houden en dan rechts op het trackpad omhoog of omlaag te schuiven.

@ Lizzy: dit forum is groter van beeld dan het vorige. Uitzoomen kan de oplossing zijn, dat kunnen mensen zelf doen. Het was hier in elk geval het probleem haha.
Helaas maar dat werkt dus niet. Als ik uitzoom worden alleen alle lettertjes kleiner maar de breedte blijft gelijk dus valt nog steeds de faq buiten beeld en overlapt de zoekfunctie en staan daar verticaal lettertjes. Ik kan het scherm in zijn totaal ook verkleinen maar ook dan blijft het totale beeld hetzelfde.
Pike, ligt het dan niet aan je beeldinstellingen of resolutie? Ik heb echt geen idee hoe dat verder werkt op een appel.

Ligaa schreef:Ik heb niet alle 9 pagina's gelezen, dus sorry als het al gevraagd is. Komt de optie 'automatisch inloggen' of 'ingelogd blijven' nog terug? Ik moet me steeds opnieuw inloggen (meerdere keren per dag). :biggrin2:
Hier wordt aan gewerkt :)
pike schreef:
Geen idee maar dan is het wel vreemd dat alleen bp niet goed staat en alle andere sites en fora wel.
In windows (en linux) kan je per website apart een tekstvergroting aanzetten en deze wordt dan onthouden. Je kan dit weer bijstellen met control en wieletje van de muis, of control en + of - teken op je toetsenbord.
Lil schreef:
Ik had zojuist 4 knopjes en dan is het het eerste knopje. Maar nu zag ik net bij jou bericht maar 2 knopjes en dan kun je dus niet bewerken. Ik geloof dat hieraan gewerkt wordt.
Dat is logisch natuurlijk, want dat is geen bericht van jou, Lil, en dus kun jij dat niet bewerken. Als het goed is, ziet Miik wel vier knopjes? In haar eigen bericht, bedoel ik?

Edit: Zelf heb ik dit bericht net bewerkt door die laatste zin eraan toe te voegen. Inderdaad linkericoontje van de rij van vier.

Edit II: het klopt wel dat als je bericht al ouder is (van gisteren bv. in mijn geval), je de bewerkingsmogelijkheid niet meer hebt. Dan staan er alleen 2 icoontjes in je eigen oude bericht. Maar ik geloof dat daaraan gewerkt wordt.

Edit III: 'daaraan' moest aan elkaar. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door