Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!
Anouk topic barplaats en dement topic gezondheid!
Wat doe ik verkeerd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Radja schreef:Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!
Wat doe ik verkeerd?
pike schreef:Als je naar je profieloverzicht gaat zie je rechtonder een rijtje tekst met daarbij iets van "mijn berichten "
Ik kan ook een van mijn geplaatste berichten niet terugvinden.
Kan je nog ergens je eigen berichten allemaal terugvinden zoals voorheen in je profiel?
En na lange tijd heb ik weer een foto als onderschrift gefabriceerd maar nu staat die er soms wel en soms niet. Onderschrift standaard bijvoegen heb ik aangevinkt.
Doranto schreef:Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar ik krijg nogal wat mailtjes (notificaties) van topics waar ik voor zover ik weet nooit op heb gereageerd. Notificaties uitzetten door op de link in de mail te klikken en vervolgens op "ja" op de website geeft alleen een foutmelding en stopt de notificatiestroom niet. Vanochtend kreeg ik zelfs een notificatie van een 'vraag en aanbod' topic uit 2012 :busted:Je kunt de notificaties beter stopzetten dor rechtsboven optie Notificaties aan te klikken en daarna INSTELLINGEN. Ik heb gewoon alles uit gezet en krijg geen berichten meer
Maar het is natuurlijk een megaklus en het zal allemaal wel goed komen.
Succes!
ps. Ik gooi de mailtjes nu gewoon weg, zonder er iets mee te doen. Als het goed is stopt dan de notificatie vanzelf?
Radja schreef:Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!Je laatste tekst in het topic over dementie is deze:
Wat doe ik verkeerd?
Ik zou ook voor de zekerheid zijn urine laten controleren bij de DA om een blaasontsteking uit te sluiten. Een (sluimerende) blaasontsteking kan namelijk verschijnselen geven van ernstige verwardheid/dementie.Wat er is gebeurd daar weet ik ook niet...
Lizzy schreef:Ik zie bij Anouk inderdaad geen reactie van jou. Probeer het nog een keer want kennelijk werkt het wel (gezien deze update in dit topic).
Radja schreef:Die waarschuwing ziet er anders uit dan eerder. Dat was hier in elk geval de reden waarom mijn reactie er een keer niet bij stond. Deze waarschuwing valt bijna niet op. Even goed kijken dus ;-)
Ik probeer het gewoon nog een keer, ik denk dat het gewoon aan mij lag. Niet goed op versturen gedrukt of dat net iemand anders ook net reageerde op desbetreffende topics,al kan ik me niet herinneren dat ik een waarschuwing(rose) zag.