Outdoorlaarzen dus, geheel geinspireert door het weer de laatste tijd en het feit dat als ik de deur uitga met de honden een wandeling verhard lopen er niet in zit. Dus het is diepe plassen en blub. (en dat gaat over mijn wandelschoenen heen en mjn broek zit dan ook onder de blub)
Nu heb ik anwb laarzen, redelijk hoog. Heel erg waterdicht, maar mogen voor mijn voeten iets beter afwikkelen. Dus ben op zoek naar een 2e paar.
Het mag duidelijk zijn dat waterdicht een echte eis is
En leren laarzen, geen rubber dingen of zo
En dan nog het liefst een hoog model, maar niet te hoog. Ik ben maar klein. Alhoewel ik horka kensington aangepast had en die zouden volgens het meetlint te hoog moeten zijn met hun 40 cm, maar toch ging dat, denk dat de vouw om de enkel ze wat lager maakt waardoor het kan. Goed die horka's waren 2 a 3 maten te groot, maar had wel het idee dat ze fgijn konden lopen, MAAR op recensies zie ik dat ie absoluut niet waterdicht is. Tja weggegooid geld dus. Had ook ariat aan, ook weer te grote maat, had het idee dat die ook goed kon zitten, en er stond echt waterproof op, maar ja wel weer een stukkie duurder.
Goed we hebben nog de beroemde dubarry's maar eh prijstechnisch gezien is dat echt een no go. Ik vond ze beide trouwens verbazend licht, wat ik wel een voordeel vind.
Online zie ik nog wel meer merken,- heel veel outdoorlaarzen die niet waterproof zijn
Maar anyways, welke hebben jullie, zijn die waterdicht? Hoe lang gaan ze mee? Welke zijn aanraders, welke niet?