Cathelijn schreef: Hope: rechtsonder een bericht staat een klein haakje omhoog te wijzen. Dat brengt je weer bovenaan.
Thx!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Cathelijn schreef: Hope: rechtsonder een bericht staat een klein haakje omhoog te wijzen. Dat brengt je weer bovenaan.
koekje schreef:Nou Garfield, het is gelukt hoor. JC wat een poster, heel mn ipad uit zn verband.Heb hem al verkleind Koekje!!
Lazy Garfield schreef:Hij loopt nog steeds van mn scherm af...
Heb hem al verkleind Koekje!!
Martine-Tom schreef: Hij loopt nog steeds van mn scherm af...
Martine-Tom schreef: Hij loopt nog steeds van mn scherm af...Zo beter?
Hope schreef:
Correctie: hij vliegt in volle Teckel-vaart de huiskamer in.
Sigbrid schreef:Ik kan niet meer inloggen via desktop , wel via tapatalk maar hij vind geen pb's meer en geen topics meer in deelgenomenEn nu ik gereageerd heb hier is deelgenomen weer beschikbaar voor me
Lazy Garfield schreef:Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?? De mijne is nog steeds HUGE
Zo beter?
Mandarijn schreef:Ik heb een nieuwe afbeelding geupload bij tinypic in een kleiner formaat en deze img link in het profiel gezet.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?? De mijne is nog steeds HUGE
Lazy Garfield schreef:Ik heb ze in mijnAlbum staan. Dus ff uploaden naar tinypic? Ga ik dat ff doen, want dit is te beeldvullend.
Ik heb een nieuwe afbeelding geupload bij tinypic in een kleiner formaat en deze img link in het profiel gezet.
Mandarijn schreef:Ja en daar kun je kiezen voor een verkleind formaat.
Ik heb ze in mijnAlbum staan. Dus ff uploaden naar tinypic? Ga ik dat ff doen, want dit is te beeldvullend.