Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door D&K
Snotverdemopperdemopper...inloggegevens...euhhhh... *geefthetopnatigpogingen_geheugensinds2007isgearchiveerd* :baby: :crazy2: :wall:

Ik ben nieuw. Wat is Barf? Wie is Pauline? :animal_rooster:

ziet er mooi uit zo. En och, van veranderen blijf je jong van geest... ;D
Laatst gewijzigd door D&K op ma 30 nov 2015, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
Mmm... Ik krijg mijn onderschrift niet zichtbaar....
Heb een nieuwe foto in photobucket, bij profielvoorkeur staat de layout op onderschriften tonen...
En als ik mijn onderschrift toevoeg bij wijzigen en dan voorbeeld laat zien, dan toont tie wel netjes mijn onderschrift...
Laatst gewijzigd door zurca op ma 30 nov 2015, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
zurca schreef:Mmm... Ik krijg mijn onderschrift niet zichtbaar....
Heb een nieuwe foto in photobucket, bij profielvoorkeur staat de layout op onderschriften tonen...
En als ik mijn onderschrift toevoeg bij wijzigen en dan voorbeeld laat zien, dan toont tie wel netjes mijn onderschrift...
Ik heb hetzelfde. Dat lost zich ook vast de komenden tijd op :biggrin2:
Door Gonnie
Ik zie dat ik maar 1 bericht heb geplaatst....dus alles is weg :o
Maar goed. Gaan we gewoon weer opnieuw beginnen.

Jeff mijn complimenten dat je dit enorme forum in 1 weekend omgezet heb :beerchug:
Door Lizzy
Gonnie schreef:Ik zie dat ik maar 1 bericht heb geplaatst....dus alles is weg :o
Maar goed. Gaan we gewoon weer opnieuw beginnen.

Jeff mijn complimenten dat je dit enorme forum in 1 weekend omgezet heb :beerchug:
Nee, al je berichten staan er nog. Alleen staat de teller verkeerd. Jeff zal nog onderzoeken of daar wat aan gedaan kan worden.
Door Lizzy
Jeff, ons Barfplaats lid met de gebruikersnaam "Hope" heeft al eerder in dit topic gemeld dat de kleur wit van dit forum zo fel en schel is dat zij er helemaal niet goed van wordt. Op facebook schrijft zij:
Hier ook een nieuw wachtwoord moeten aanvragen. Ik kan helaas niets meer fatsoenlijk zien, de kleur wit is voor mijn ogen echt geen doen. Met phpbb zou je dat individueel kunnen instellen maar die optie staat uit. Is hier iets aan te doen? Mag die optie aan? Desnoods alleen voor leden met visusproblemen? Voor mensen als ik, met lichtgevoelige ogen, is dit echt geen doen...
Geen idee wat de mogelijkheden zijn om wat aan de kleur wit te doen?
Door Gonnie
Lizzy schreef:
Nee, al je berichten staan er nog. Alleen staat de teller verkeerd. Jeff zal nog onderzoeken of daar wat aan gedaan kan worden.
:bigwink: geen probleem hoor
Door zurca
Lizzy schreef:
Ik heb hetzelfde. Dat lost zich ook vast de komenden tijd op :biggrin2:
Dan ga ik niet verder zitten zoeken en wacht gewoon nog ff af of mijn onderschrift ineens te voorschijn komt ;)
Door koekje
Lizzy schreef:Jeff, ons Barfplaats lid met de gebruikersnaam "Hope" heeft al eerder in dit topic gemeld dat de kleur wit van dit forum zo fel en schel is dat zij er helemaal niet goed van wordt. Op facebook schrijft zij:

Geen idee wat de mogelijkheden zijn om wat aan de kleur wit te doen?

Ligt dat niet aan haar eigen scherm?
Hier op de ipad is het echt niet te fel, eerder zelfs richting grijs. Ik kan proberen om later te kijken op de laptop en nog later misschien op wat schermen van meneer (een aantal zijn zeker te weten kleurecht).

wtf!

Ik tikte die onderste drie regels net als reply op Lizzy :o
Door Hope
Thx Lizzy.

Jeff heeft het vast al heel druk met alle kleine en grotere dingetjes die nog gefixed moeten worden. Ik heb mijn laptop nu zo donker mogelijk gezet en ik zie nu weer wat. Komt later vast wel goed.

@koekie, ik ben lichtgevoelig. Elke kleur is voor mij 80% feller dan voor anderen. Het wit is voor mij een soort tl-balk waar ik in kijk, haha. Maar, komt goed. Eerst de rest maar.

En genoeg koffie drinken Jeff!
Laatst gewijzigd door Hope op ma 30 nov 2015, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door