-Saskia- schreef:Werk is niet synoniem aan een sociaal leven??

*klimt weer op stoel*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Werk is niet synoniem aan een sociaal leven??
BusKay schreef: Ik ken het en ik geloof dat je die gekochte nu niet zo geweldig meer vind of wel?? Wij hoeven die iig niet meer en willen alleen onze eigen nog... het liefst met veel spek of een varkenshiel...Ik kocht al jaren geen zuurkool, want jakkie. Vanaf het punt van helemaal geen zuurkool eten staan we nu voor een uitdaging; de pot moet leeg.
-Annemarie- schreef: Ik kocht al jaren geen zuurkool, want jakkie. Vanaf het punt van helemaal geen zuurkool eten staan we nu voor een uitdaging; de pot moet leeg.We hebben het zelfde probleem maar de pot is rustig tot maart/april goed te houden hoor...
Heb het boek van Christian Weij liggen; Verrot lekker. http://verrotlekker.nl/#kookboek
Na de zuurdesem, zuurkool, kefir kan er wel weer een uitdaging bij. Dit boek nodigt uit tot meer fermenteren!![]()
AnnemiekevD schreef: Wat is nu eigenlijk een kimmetjeeen kliekje al dan niet uit de vriezer![]()
![]()
Mowgli schreef: een kliekje al dan niet uit de vriezerOh hahaha... dat eet ik dus al vaker
Mowgli schreef: een kliekje al dan niet uit de vriezerMaar dan wel van een maaltijd die expres in grote hoeveelheid werd gekookt.
Kim_S schreef: HooooiIk had al wel de link met jou gelegd![]()
Mowgli schreef: een kliekje al dan niet uit de vriezerEn dan het liefst een kliekje waar je nog 3 dagen mee doet
AnnemiekevD schreef: Ik had al wel de link met jou gelegdVoel me vereerd
Maar ik dacht een geheim recept van jou (of zoiets)![]()
![]()